Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Føler jeg springer på do x antall ganger om dagen... Er skikkelig irriterendes,men har vent meg til det nå... Andre som har det slik? Hehe,ligger på benken og må på do,og nesten før jeg får lagt meg ned etter å ha vært på do så kjenner jeg at det presser på blæra igjen... Hmmm...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Å ja da Jeg føler jeg støtt og stadig må på do, og av og til kommer det nesten ingenting. Men urinprøven er fin, så vet jo at jeg ikke har urinveisinfeksjon Det er vel bare det at den voksende livmoren presser på blæra.
S. Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Ja.. har ikke UVI jeg heller, men det er fryktelig irriterende.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 MEG!! Konstant til tider og noen ganger er det sjeldnere...varierer liksom..men jeg var på ul i går og da viste hun meg hvor blæra mi var og da sa hun at babyen lå slik at han presset ekstremt på blæra enkelte ganger...men enkelte ganger ikke...fordi han bevega seg noe helt vannvittig inni der...så jeg trur ikke jeg helelr har uvi..det må være barnet som gjør det.
karamell mamma Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg tisser også hele tiden!! Jeg fikk sjekket urinen, og hadde spor av urinveisinfeksjon. Er ferdig med tablettkuren nå, og tisser litt mindre. Men tisser jo fortsatt mer enn vanlig. Viktig å sjekke urinprøven, fordi symptomene på UVI kan være veldig milde eller helt borte når man er gravid. Det skjedde meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå