Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har en gutt på 2 år som har hatt hoste nå i en mnd. Fått cosylan og det hjelper der og da men han våkner masse på natten og hoster så han brekker seg. Skal til lege idag men våknet til at han hostet så han spydde. Spydd 2 ganger etterpå, også fremskyndet av hoste. Vet det går omgangsyke her nå så tenker det kan være det, men han er i topp form. Når han er ferdig å spy begynner han leke igjen og han er blid som ei sol. Noen som har barn med omgangsyke nå og hvor allmenntilstanden er bra? Vet ikke om jeg skal avbestille timen og få en over helga for er jo ikke noe særlig bli tatt ut og kjøre bil om han er kvalm...Andre barn som hoster på denne måten? Vet egentlig ikke helt hva jeg lurer på men ble bare redd spyingen skyldtes hosten og da må jeg jo definitivt ta han til legen idag og ikke på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå