Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Noen som har prøvd en eller begge? God/dårlig? Prøvd å raspe de og hatt på pizza, lasagne osv? Pleier å kjøpe norvegia, men det blir jo så dyrt... (bruker en del ost)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Vi bruker LandLord hvitost, den store til rundt 50 kroner. Jeg synes den er bedre enn Norvegia, helt annen smak. Til sann som skal være revet, pizza og sann- bruker jeg LandLord pizzablanding. Tror det er 1 kg til 60 kroner....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 da kjøper vi landlord neste gang vi skal på rema, og prøver den Den er jo over 20 kr billigere enn norvegia.. Landlord pizzablanding kan jeg ikke huske å ha sett på "min" rema, men den er litt mindre enn mange andre, og har ikke alt, så det kna jo være grunnen. Takk for svar
ApriIbaby Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Norwegia koster 49 kr kg på spar nå... Men når det er sagt er Landlord myyye bedre enn Firstprice. Fp sin er så veldig syrlig i fht ll og Norwegia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå