Gå til innhold

Er det flere mødre med seperasjonsangst her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 4 år og ble mamma igjen for tre måneder siden til en liten gutt. Nå er det noen venniner av meg som vil ha meg med ut på byen, på kino og forskjellige aktiviteter uten barn. Men jeg kjenner magen knyter seg med tanke på å skulle dra i fra lillegutt i flere timer!!!!

Største gutten var 8 måneder da jeg var ifra han for mer enn en time.

Noen av mine venniner ser ikke helt hva som er problemet, jeg kan jo bare pumpe meg, og lillegutt vil ha det helt fint sammen med pappan sin. Jeg vet det, men jeg vil bare ikke. Hva skal jeg si sånn at de kanskje slutter å "mase", eller skal jeg bare ta meg sammen og bli med ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten gutt som nærmer seg 7 mnd snart. Og jeg har bare vært borte fra han i et par timer av gangen noen få ganger. Da har jeg bare vært på senteret en tur mens han har vært hjemme med pappaen. Kjenner at jeg begynner å få litt lyst å kansje ta meg en tur ut etterhvert.

Men er stygt redd for at jeg ikke kommer til å kose meg idehelatt fordi jeg bekymrer meg for og savner småen sååå mye. Å da er det jo ikke noe vits i vel?

Bare si at du ikke har behov for det enda og eventulet vil vente til du er ferdig og amme og til han er litt mindre avhengig av deg?

herregud, han er jo bare 3 mnd! Synst ikke noen kan forvente at du skal bli med de ut da. Da kan de umulig ha barn selv vel? Forstår ikke helt det der jeg.. Synst filk burde la være og mase og la oss ta ting i vårt tempo! :)

Skrevet

Off, ble en del skrivefeil der gitt.. håper du forsto:).

Skrevet

Jeg skjønte godt hva du skrev:)

Takk for støttende ord, jeg er glad jeg ikke er alene om å ikke ville være borte fra babyen sin. Har ikke behov for å ha "barnefri" enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...