Gå til innhold

HVORFOR BRUKER VI IKKE CHATTEN??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer,der kan vi avtale møtes kl 19 og snakke litt sammen osv...

 

kos det da,men ingen bruker den joooooooo..=))

 

Bare et forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på den av og til, men er aldri noen flere dær:P

Skrevet

Jeg oxo men ingen der,en gang har jeg sett en gruppe som hadde fått barn hatt møte der,og de hadde det kos=)

Skrevet

Er inne på chatten nå jeg:) Er som regel innom en tur eller to hver dag, men folk er alt for raske med og logge av hvis det ikke er noen der...

Skrevet

Nå er jeg og på chatten (trur jeg??) Viste ikke at var chat her jeg :P

Skrevet

kommer inn en tur jeg oxo da se om noen kommer=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...