Anita*født* Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg bare lurer,der kan vi avtale møtes kl 19 og snakke litt sammen osv... kos det da,men ingen bruker den joooooooo..=)) Bare et forslag
fult hus:) Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 er på den av og til, men er aldri noen flere dær:P
Anita*født* Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Jeg oxo men ingen der,en gang har jeg sett en gruppe som hadde fått barn hatt møte der,og de hadde det kos=)
Stine? Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Er inne på chatten nå jeg:) Er som regel innom en tur eller to hver dag, men folk er alt for raske med og logge av hvis det ikke er noen der...
SkumGummi Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Nå er jeg og på chatten (trur jeg??) Viste ikke at var chat her jeg
Anita*født* Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 kommer inn en tur jeg oxo da se om noen kommer=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå