Gå til innhold

Husker dere person nr til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke. Men jeg burde kanskje gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke. Har ikke tenkt å pugge de heller. Er jo ikke sååå ofte du får bruk for det

Skrevet

Bare eldste sitt, har bedt mannen om å lære seg minsta sitt, men det har han ikke klart. ;o)

Skrevet

Nei det husker jeg ikke....Men har det nedskrevet i a-planen min slik at jeg raskt kan finne det om nødvendig, mannen sitt også....

Skrevet

Nei, de husker jeg ikke, men jeg husker mannen sitt.

Skrevet

Æææ ja jeg husker det.. men jeg ser at jeg til nå er den eneste hmm men har en sånn syk ting med å huske tlf nr å sånn jeg da.. sånne nr jeg ikke bruker også hmm kanskje jeg er litt rar hehe

Skrevet

nei!

Skrevet

Ja jeg gjør det. Husker mitt, sambo sitt, og begge barna sitt.

Skrevet

Nei, har mer enn nok med mitt eget :-P Er ikke plass til så mye oppi skallen.... hehe

Skrevet

Ja,kan sønnen sittt. Men det er bare fordi det er så enkelt.... Kan ikke gubben sitt.

Skrevet

Ja, kan alle 4 sitt. Kunne ikke mitt eget en gang før, men fant fort ut at det er praktisk å kunne :-)

Skrevet

Ser jo her at jeg da ikke var alene om å huske på person nr til barna mine.. Jeg kan mitt. Kan ikke mannen sitt heller, og han har veldig enkelt.

Er enig med hun som skrev at det er for mye å huske på så desverre ikke plass til alt opp i hodet. Hadde jo vært greit å kunne, men er jo så sjelden man bruker det så selv om jeg pugger det så blir det glemt til neste gang.

Skrevet

Det er så mye annet å huske på av tall og koder at jeg har nok med å huske fødselsdagene deres, spesielt på han ene sier jeg fort feil, surrer med tallene. Det er lettere å si måneden han har bursdag enn å si de rette tallene.

Skrevet

Snuppa mi har et utrolig enkelt personnummer så det husker jeg minst like godt som mitt eget. Mannen min kan det også, og han er ikke spesielt flink til å huske slike ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...