Gå til innhold

Tilbud på barneutstyr i Bergen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre butikker jeg har tenkt å komme meg innom for å handle litt og det er Reflex på Nordås, Babykos og Barnevognservice nede i sentrum.

Noen som vet om det er noen gode tilbud her? eller eventuelt andre plasser? tenker da helst på slike ting som vogn og seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har veldig lite eller ingenting igjen av tilbudene nå:(

reflex på nordås er blitt barnas hus.reflex har har hatt salg på nesten alt siden de skulle slå seg sammen m barnas hus.

reflex i åsane var helt tom bortsett fra vogner og litt andre ting.der er det opphørsalg.masse masse billig da jeg var der mandag..

du kanjo prøve der..

Skrevet

Babykos reklamerer allid med tilbud.kan se på nettsiden deres hva de har:)

Ellers så har du biteringen på midtun,de og har nettside som du kan se på:)Ville holdt meg langt unna den i gågaten i bergen sentrum.Har selv handlet der til første når de hadde avd i åsane.Sikelig useriøse mennesker,dårlig service og de har gått konkurs 3 ganger på 2 år.

Har mye vondt å si om de.Jenten min ble født før jeg fikk vognen min(bestilte i sept og fødte i slutten av januar)Og i tillegg fikk jeg feil vogn.Men måtte ta den siden jeg ikke hadde noe annet.Og den klaget jeg på etter 6 mnd.

Fysj hold deg langt unna de menneskene der.Mangen andre og som har slete med de.

Barnashus i åane har fortsatt noen tilbud på div.utstyr:)

Simo og har hatt salg vet jeg:)En ligger i åsane med politistasjonen:)

Lykke til med jakten:)

Skrevet

Da ser det ut som om det blir en Åsanetur ja.. Tror jeg vet hvor Simobutikken ligger, men hvor ligger Barnas Hus i Åsane da?

Skrevet

Var på Barnas hus i Nordåsdalen i går. Der hadde de drømmevogna mi skikkelig billig 6500. I haugesund må man ihvertfall betale 8200 Det er en praktisk Emmaljunga Duo Edge! Stor og god bagvong som du kan bruke lenge og en flott sportsvogn etterpå!! Jeg hadde seff allerede kjøpt denne vogna.... Mye forskjellig på tilbud, anbefaler turen! :)

Skrevet

Barnas Hus ligger borte med plantasjen i Vågsbotnen, samme bygget som toysr'us.

Skrevet

De har fått en ny baby butikk i 2 etg på kilden senter på nordås. der selger de baby senger og vogner bilseter og mye mer. men husker ikke hva butikken het. jeg var det i dag og der var det tilbud på div varer.. den ligger rett ovenfor lekebutikken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...