Va9lje Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Ikm var på mandag og har gått med mens smerter i en uke nå.. Men testen på mandag, tirsdag og onsdag var negative. testa ikke i går men i dag så det visst ut som den var svaaak positiv.. men den var jo egentlig veldig svak så jeg tørr ikke håpe noe enda før jeg får kjøpt en ny en .. så lurer litt på deres erfaring ang veldig svak pos. test..har det stemt at dere var gravide?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer Dersom det som du sier var en svak strek der, så er den der ! En strek er en strek ! Ta en til litt senere du, hvilken tok du da ? Ta en fra Clear Blue, de er sterkest Lykke til
Va9lje Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Men det som er, er at jeg måtte holde dett litt unna så så jeg det..og så er det quick respons..og har lest endel "skremmende" historier med den så nå mister jeg nesten litt håpet..tenkte å kjøpre CB i dag å ta den i løp av helga
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Altså, jeg er av den mening at positiv er positiv, MEN siden du er usikker, anbefaler jeg deg å ta en clearblue digital test i ettermiddag, den viser ikke feil ! Lykke til, husk å komme inn å si hva det ble da Kjøper du i dag ?
Va9lje Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Okei ja jeg drar ned å kjøper litt senere i dag. men ville det ikke vært bedre å ta den søndag morgen (siden hcg tingen dobler seg hver 2 dag som jeg så fint har lest )eventuelt i morgen tidelig?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Om du er så langt over ikm skal det egentlig ikke ha noe å si Du velger det selv.
Va9lje Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 jaja, vi får se:) sier ifra når jeg har turt å ta en ny en.. bare veldig redd for å bli skuffa.. :/
Nellybelly Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Krysser fingrene for deg, at det er en graviditet som viser seg som en liten strek Jeg har opplevt noe av det samme i dag tidlig, men jeg er tidlig i sykusen, dag 23... Fikk en svak strek, som jeg ser tydelig nok til å ikke ta feil av... Det var billigstrimmel OG QR...Har kjøpt digital i dag. Leste over her at man kan teste med den på ettermiddagen? Det gjelder kanskje mest for deg som er over ikm... Jeg må vel vente til i morgen tidlig... Jeg er også veldig redd for å bli skuffa. Har panikk for streken skal "bli borte" ved neste testing...
Va9lje Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2009 Ja, ikke sant... men det kommer vel kanskje ikke noen strek for ingen ting heller Si ifra hvordan det gikk etter du har testet deg i morgen da Jeg må inrømme at jeg tok frem den testen jeg brukte på onsdag som egentlig var kastet for å sammenligne..hehe... og da blei den streken på den jeg tok i dag mere synlig på en måte... *håpe,håpe* forresten..er det noen dagligvarebutikker som selger tester?
Nellybelly Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Jeg skal i grunnen ikke ha mensen før onsdag neste uke... Men i sta så jeg litt brunt blod i trusa. :| Fikk panikk! Men det KAN være fordi vi hadde sex i natt, og jeg kjente at eg ble litt øm og sår "oppi der"... Man blør jo letter der inni når man er gravid. Gjorde iallefall det sist. Streken var blå, men svak, så hormoner har testen plukket opp... Men jeg er så redd for at det er bare egget som streifet borti veggen. Jeg er iallefall ekstremt kvalm. Men men... Man skal ikke se på testene etter 5 minutter, da viser de feil. Har hørt før at de blir sterker og sterkere dess lenger man venter... Men jeg tror nok du er gravid!! Du er jo over IKM også!!! :D:D Jeg skal nok si fra om det viser seg at jeg er 100% gravid ja Du må også fortelle hvordan det går! Skal du teste i kveld? (Jeg tror ikke dagligvare selger tester)
Va9lje Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2009 Tok en test nå nettopp... den er jo negatig ved første øyekast, men om man kikker nermere på den kan man se en slags skykke eller hva det enn er... detter var med CB. Får vel regne med at jeg ikke er gravid da eller? Er det kanskje en svak (skygge?) strek der ifra før av..?
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Tror du er gravid jeg.Lykke til og gratulerer om det stemmer.
ønsker spire 87 Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 jeg mener på at de selger grav tester på rema:D
Va9lje Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. januar 2009 Jeg håper inderlig det..men det er rar det ikke slår mer ut på testen enn som så...jeg er jo tross alt 5 dager over ikm.. men alikevel, å få to sånne svaaake streker/ skygger på to forskjellige tester er jo litt rart det også!?
Va9lje Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. januar 2009 TR har ikke dukka opp enda så nå har min kjære samboer vært å kjøpt en ny test til meg så da tar jeg den i morgen tidlig... håper da at den blir knall positiv
Va9lje Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. januar 2009 æsj..den var negativ selvfølgelig med en skygge strek som vanlig.. irriterende at det har begynt å komme sånn på testene nå..ikke fått skygge strek før denne her månden.. tr har ikke kommet enda heller, kan jo like godt komme nå så vi får starte på en ny pp!! Håper det klaffer neste mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå