fult hus:) Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Vetle er et fint navn. Tror ikke d er så vedli mye brukt heller?
*toppris* Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 greit navn...men jeg selv forbinder det med overvektige gutter... vet om to som heter det, og de er overvektige begge to...
2prinsesserogbim Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Syns også det er et helt ok navn, eg forbinder det med homofil, for kjenner ein homofil så hette da...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Vetle er knallfint! Liker det navnet godt selv. Men det avhenger jo av at det kommer en relativt liten pjokk da, klinger ikke helt å kalle en 5 kilos plugg for Vetle (siden det betyr liten).
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Vi har bestemt oss for Vetle. Det er ikke mange som heter det og står ikke på noen topp 10 liste Vetle betyr faktisk; liten bjørn som kommer ut av hiet på våren. Og vår lille Vetle kommer ut av mammas mage i april (på våren)... Om han veier 5 kg, så er han alikevel mammas lille bjørn da
2flottebarn;) Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Vetle er kjempefint! Er vel ganske mye brukt for tiden, men langt i fra 10 på topp. Jeg sjekker stadig på ssb.no for å sjekke hvor mye navnene er brukt. Men veldig bra nanvevalg! http://www.ssb.no/emner/00/navn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå