Gå til innhold

Stripping/tøying hjelper!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg bare ville oppmuntre noen av dere som går utålmodig og venter på overtid. Jeg er selv -11 idag og igår var jeg på overtidsvurdering ved SØF. Ble undersøkt og alt var bra med babyen. Hadde ikke noe ønske om igangsettelse, da jeg er litt nervøs for dette. Fødte så naturlig og fint forrige gang og har veldig lyst på en ny, slik opplevelse. Ble derfor tøyd/strippet. Det gjorde ganske vondt egentlig og jeg var lite moden. Hadde nesten to cm åpning, men det var vanlig på oss som hadde født tidligere ifølge legen. Syntes det var ubehagelig en god stund etter sykehusbesøket og fikk kynnere allerede etter et par timer. Dette tenkte jeg dog ikke noe særlig over da jeg har "blitt lurt" mange ganger den siste uken... Utover kvelden ble det mere kynnere, veldig uregelmessige. Idag tidlig våknet jeg imidlertid 5.30 med rier. De kom med over 30 min mellom til å begynne med. Fikk blodslim da jeg gikk på do 6.30 og har blødd litt siden. Nå er riene nede i 8 min mellom, men de varer veldig kort (mellom 20 og 30 sek) Slik var det dog forrige gang jeg fødte og. Så nå er jeg iallfall ikke i tvil. Fødselen er igang! Og det var tydelig tøyingen av livmortappen som satte det igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go girl!! Lykke til med det forestående! Skal du til Fredrikstad? Jeg kom nettopp hjem derfra i går. Gled deg! Et fantastisk sted, med de søteste ansatte! (I hvertfall på B7).

Skrevet

Så bra at det virket!! Masse lykke til med fødselen;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...