Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har hatt forlenget perm nå i 3 mnd, men ønsker å ha enda litt.. kan jeg søke om utvidet permisjon enda en gang nå, eller kan man bare gjøre det en gang??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Har aldri hørt om at man bare kan gjøre det én gang så det er bare å søke det. Du har jo rett til å ta ut ett år ulønnet permisjon. Hvis arbeidsgiver avslår søknaden din kan du jo undersøke videre hvilke rettigheter du har. Men du må søke så snart som mulig slik at arbeidsgiver klarer å finne en erstatter for deg. For jeg har hørt om folk som har søkt så sent at arbeidsgiver har måtte avslå søknaden fordi de ikke fant erstatter. Kan også tenke meg at arbeidsgiver kan bli irritert for det er jo lettere å finne folk til et 6 mnders vikariat enn til 3 mnd. Denne gangen må du også søke om permisjon så lenge som du trenger for jeg ville ikke søkt en tredje gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå