¤pusi¤ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Testa positivt på graviditetstest igår! Jippi,....og samtidig uæææ.....Har ei lita ei som nettopp har blitt ett år! Vi vil ha to barn da, men kanskje ikke fullt så tette. Regner med det blir tøft til å begynne med. Noen med positive erfaringer med to litt tette????
Meg og knoll&tott Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer:) Mine er ikke sånn kjempetette, 2 år og 4 dager. Gikk over all forventning. Tror mye avhenger hvordan ungene er. Eldste er så rolig og har sovet hele natta hele livet, så var ganske uthvilt:) Hadde jenten kommet først tror jeg det hadde blitt tyngre, hun er mer "krevende", vill ha oppmerksomhet hele tiden, opp på fanget og "inni meg" hvis jeg holder småttiser til veninner ol. Nå er di snart 8 og 6 år, og di har utroig glede av hverandre:)
¤pusi¤ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 takk ;-) Ja, får tenke positivt. Er vel bare det første året som vil bli litt slitsomt. Så får de vel glede av hverandre.
nybebis Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 to år mellom mine. det gikk greit, men minsten hadde kolikk så det var kjempe tøfft i starten! Men nå er de 3.5 og 1.5 og leker faktisk sammen av og til, dette bilr vel bare bedre og bedre regner jeg med ) Så selv om det kan være tøft i starten så tror jeg det er en fordel senere! Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå