Gå til innhold

Ka skjer i Tromsø,skytinga.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud,kor ækkelt...

En mann og kvinne i skytedrama,ska tru om det har vært barn tilstede..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iflg nyhetene no på nrk, så var det noen barn som hadde vært vitner på avstand... Dette var bhgbarn, skolen var begynt undervisningen!

Syk værden og syke folk, sier bare jeg...

Skrevet

Helt sinnsykt. Skikkelig smart å drepe seg selv og partneren utenfor en skole kl 08.30..

Da er det sikkert barn inn i bildet.. Tragisk tragisk.

Skrevet

Det var RETT FØR skolestart, bare så det var sagt... Og de fleste bhg er vel inne med barna på denne tiden - da det er midt i kjernetiden for levering.

Håper ingen barn har vært DIREKTE øyenvitner uansett da - samme hvor mange år de er (bhg eller skolebarn..)

Sykt er det nå uansett og veldig tragisk.

Skrevet

Jeg tenkte med en gang at dette var en barnefordelingssak... Men skal gjør meg for god til å trekke konklusjoner!!

Skrevet

Politiet sa at skoleelevene ikke fikk vite dette før etter første time, di var begynt undervisningen... Skolen her starter 8.15, mulig den gjør det dær og.

Tror ikke noen har vært direkte vitner, di virket så "rolige" politiet dær oppe.

Kommer nok nermere opplysninger snart på nyhetene!!

Skrevet

Åååå nå får jeg helt vondt her jeg sitter. Har en tante som bor der oppe. Håper inderlig at min lille kusine og fetter ikke går på denne skolen. Nå hadde dem adresse med samme navn som skolen før dem flyttet i høst...

Skrevet

Herregud ja, mye syke folk der ute......

Skrevet

Jeg leste bare dette, derfor jeg sa rett før skolestart:

:o)

Flere vitner

- Skytingen skjedde på skolens parkeringsplass rett før skolestart, sier inspektør Sturla Vik ved Slettaelva skole til VG Nett.

Han avkrefter at det er barn involvert i skytingen. Skolen er ikke evakuert, og ifølge inspektøren er situasjonen nå avklart.

Flere personer skal ha vært vitner til skytingen. Disse blir nå briefet av politiet. Ledelsen ved Slettaelva skole sier de ikke har oversikt om barn var vitner.

- Vi vet det er barn som har fått med seg det som skjedde, men vi vet ikke om de var direkte øyenvitner, sier Vik.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540152

Men - det er tragisk uansett..

Skrevet

En kvinnelig lærerstudent...

Får håpe det ikke var barn involvert.

Skrevet

Mannen var i 40-50 årene, damen var lærerstudent. Pressekonferanse klokken 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...