MiaKristin Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Noen som har det her? Og er du fornøyd?
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 hei:) jeg har ikke brukt dem, men jeg måtte søke for å skjønne hva du snakket om. Da kom det opp masse, også erfaringer fra andre på lommelegen osv.. hvis du søker på det så får du kanskje mere svar? Ser det er litt ymse hva folk mener om dem:)
It's all about me Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 De eneste jeg har vært fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Mine venninner som bruker de fikk større pupper, hvis det har noe å si Hehe..
MiaKristin Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Hehe, jeg håper nå i grunn ikke em blir større.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har kun brukt synfase, aldri vært nødvendig å prøve noen andre iom at jeg hadde 0 bivirkninger.
MiaKristin Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Så flott å høre! Jeg har hatt cerazette, men kjære om jeg gidder å blø 8 uker i strekk mer!!! Så i dag gav legen meg synfase og jeg har jo selvsagt aldri hørt om det. Hehehe Men takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Hei, jeg brukte synfase i 5 år før jeg fikk mitt første barn. Jeg var godt fornøyd. Ingen bivirkninger, ingen uønskede graviditeter og regelmessige blødninger som var mindre vonde enn før jeg begynte på Synfase.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Hei, jeg brukte synfase i 7 år før jeg fikk mitt første barn. Jeg var godt fornøyd. Ingen bivirkninger, regelmessige blødninger som var mindre vonde enn før jeg begynte på Synfase. Ble gravid mens jeg gikk på dem jeg da... Har hørt om 2 andre som også ble det. Og nei, jeg hadde IKKE slurvet!
MiaKristin Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2009 Det me då bli gravid på prevansjon, ja det har jeg erfaring med. Ble gravid på hormonspiral. Men så lenge dem gjør mensen mindre og regelmessig er jeg veldig fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 Ja, jeg har vært veldig fornøyd med de. Brukte de i mange år før vi bestemte oss for å få barn. Ingen bivirkninger her, og det gikk ikke lenge etter at jeg hadde sluttet med de før jeg ble gravid (om det er av betydning for deg?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå