Gå til innhold

Så var turen kommet til oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 4 har fått omgangssyken : (

Begynte i går kveld og har fortsatt mer eller mindre hele natten. Virker bedre nå heldigvis så jeg håper at det var det og at ingen av oss andre får noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offameg!! Noe av det verste jeg vet!!

Krysser fingrene for at det er over hos dere nå, og ikke flere får det:)

Skrevet

O nei. Håper dere ikke får det. Det er så grusomt å kaste opp:(

Skrevet

Hoff, det er det værste som fins! Håper dere ikke får det nei, det er fælt å spy! Vi har *bank i bordet* sluppet unna både forkjølelse, influensa og omgangssyke som har gått her siden romjula.

God bedring til snuppa di!

Skrevet

uff...æsj....hadde det hele forrige uke vi, grusomt....

Skrevet

Off, så kjipt! Jeg banker i bordet og ganner om at det ikke må komme hit! Jeg vil heller føde enn å spy...hehe nei da.

Håper dere berger og god bedring til jenta di!

Skrevet

Hvordan gikk det? Ble det noe mer på dere?

Her har vi også, som deg Sina, holdt oss friske, bank hardt tre ganger i bordet, hele vinteren. Bortsett fra en forkjølelse hos meg i november. Så håper det holder seg resten av sesongen også!!

Skrevet

Vi andre har foreløpig ikke blitt syke, så håper vi står over. Men snuppa er fremdeles ikke frisk. Eller dvs at hun har vært så og si god hele dagen, men blitt dårlig igjen nå ikveld, kjempevondt i magen og spydd en gang : (

Skrevet

Krysser fingre for at det er siste fase av sykdommen i kveld og at hun er mer seg selv i morgen. God bedring!

Skrevet

Hjalp ikke så veldig å banke i bordet for nå er snuppa syk, feber og vondt i halsen. :o/

Skrevet

Å så var det prinsen min sin tur : (

Uff, kan ikke si jeg liker utviklingen her......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...