meg tjohei Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 skulle gjerne ha fått klippet datteren min på 2 1/2. hun har så mye hår så det nytter ikke og klippe det selv lenger.
Meg og knoll&tott Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Ja, det rekner jeg med:) Vi har iallefall aldri møtt noen frisører som ikke gjør det. Og her er det ca 6 klipp på guttungen og 2 på jenten i året. Har vært hos di fleste frisører i åsane, bergen.
miapia Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 De fleste gjør det, men det er store prisforskjeller. Noen spesialiserer seg også på barn, med tegnefilm og frisører som liker å klippe barn. For mange barn hjelper det å ha en fast frisør de kjenner, det er stor stas og gir en trygghet. Forhør deg rundt deg om hvor folk er fornøyde.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 De fleste gjør nok det, men kvalitet og pris varierer.
mammaJW Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 de fleste klipper i alle fall barn her jeg bor .. men vil ikke si at det er så billig ti lat det er barn de klipper men ...
miapia Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Tar det kortere tid enn når de klipper voksne da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå