Gå til innhold

klipper de fleste frisører barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle gjerne ha fått klippet datteren min på 2 1/2.

hun har så mye hår så det nytter ikke og klippe det selv lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det rekner jeg med:) Vi har iallefall aldri møtt noen frisører som ikke gjør det. Og her er det ca 6 klipp på guttungen og 2 på jenten i året. Har vært hos di fleste frisører i åsane, bergen.

Skrevet

De fleste gjør det, men det er store prisforskjeller. Noen spesialiserer seg også på barn, med tegnefilm og frisører som liker å klippe barn. For mange barn hjelper det å ha en fast frisør de kjenner, det er stor stas og gir en trygghet. Forhør deg rundt deg om hvor folk er fornøyde.

Skrevet

De fleste gjør nok det, men kvalitet og pris varierer.

Skrevet

de fleste klipper i alle fall barn her jeg bor .. men vil ikke si at det er så billig ti lat det er barn de klipper men ...

Skrevet

Tar det kortere tid enn når de klipper voksne da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...