Gå til innhold

Vigrid stiller til valg i Buskerud???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele 3000 underskrifter, glad jeg ikke bor i Buskerud..

 

Trodde Vigrid ville bli ulovlig jeg,- vet jo at vi har ytringsfrihet her til lands, men samtidig er det ikke lov å ytre meninger som kan virke krenkende og/eller truende ovenfor andre grupperinger.....

 

Hva skal man sette høyest,- ytringsfrihet eller folks sikkerhet? Husk at nazistene var ikke bare mot jødene, så også vigrid, de vil "ha bort" alle med annen hudfarge eller slavisk (øst-europeisk) opprinnelse..De vil også ha bort alle fysisk handicappede og psykisk syke,- det være seg av hjerneskade eller annen psyksik sykdom,- homofili skal også utryddes.... Samene blir vel heller ikke sett på som noen "übermenschen" akkurat,- og sånne folk greier å karre til seg nok underskrifter til å stille til valg...Skremmende, skremmende...Like skremmende som, eller mulig verre enn om et parti hadde ønske om å innføre sharialoven som grunnlov her til lands.....

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...