Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hele 3000 underskrifter, glad jeg ikke bor i Buskerud.. Trodde Vigrid ville bli ulovlig jeg,- vet jo at vi har ytringsfrihet her til lands, men samtidig er det ikke lov å ytre meninger som kan virke krenkende og/eller truende ovenfor andre grupperinger..... Hva skal man sette høyest,- ytringsfrihet eller folks sikkerhet? Husk at nazistene var ikke bare mot jødene, så også vigrid, de vil "ha bort" alle med annen hudfarge eller slavisk (øst-europeisk) opprinnelse..De vil også ha bort alle fysisk handicappede og psykisk syke,- det være seg av hjerneskade eller annen psyksik sykdom,- homofili skal også utryddes.... Samene blir vel heller ikke sett på som noen "übermenschen" akkurat,- og sånne folk greier å karre til seg nok underskrifter til å stille til valg...Skremmende, skremmende...Like skremmende som, eller mulig verre enn om et parti hadde ønske om å innføre sharialoven som grunnlov her til lands.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå