Gå til innhold

Blir så usikker ang 6 åringen min...(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun klager på magen.. Men allikevel hopper hun rundt i full fart og det virker ikke som hun har vondt i magen.

Hun ble plutselig så glad i pærer og rundt den tid fikk hun også diare, tenkte ikke om det hadde sammenheng med pærene før etter noen dager. Da hadde hun vært hos mormor og spist pære der også. Da hadde hun også fått diare.

Bestemte å kutte ut pærer men etter et par dager maste hun sånn og jeg tenkte at vi prøver en halv pære for å se.

Da klaget hun på vondt i magen og fikk litt utslett på det ene kinnet.

Minstemann er allergisk for pærer og jeg lurer på om henne også kan være det..

Men hun klager enda på magen, hun har gjort det en stund..

Men det virker som det er noe hun sier når det har vært en lang skoledag eller når hun er sliten. Hun sitter kanskje stille å slapper av i 2 min og så er det full fart og leker og hopper. Derfor har jeg ikke tatt det så alvorlig. Siden det ikke virker som om hun har det vondt.

Jeg har hatt veldig vondt i magen og er under utredning så jeg tenkte at hun kanskje "hermet" etter meg.

Hun har aldri vært stor men nå har hun nesten ikke vokst noe på 1 år.. hun er lita men ikke den minste i klassen.

Hun begynte å vokse ut av str 116 i sommer og da begynte jeg å kjøpe inn str 122 men hun vokser aldri inn i den str.. hun veier 21kg

Hun er frisk og rask ellers, gjør det godt på skolen. Leker og er blid og fornøyd nesten hele tiden. Det kommer ofte i forbindelse med mat og hun er veldig kresen og da har jeg også tenkt at det er en unnskyldning for å ikke spise opp..

Men nå begynner jeg å bli bekymret for henne,,

Ringte legen i går, vil sjekke henne for allergier, men fikk da beskjed om at det var veldig lang ventetid og at jeg heller burde ringe i dag på morgningen så kunne jeg få en akutttime..

Men i dag skal jeg i begravelse og blir veldig usikker på om jeg skal la det vente til mandag eller om jeg skal droppe begravelsen og gå til legen...

Det er broren til bestemor som skal begraves, jeg vokste opp med å være rundt dem hver sommer og mye ellers også. Føler jo at jeg vil gå å vise min respekt og ta farvel..

Jenta mi har ikke diare nå og virker helt ok men det er jo noe jeg vil sjekke opp i..

Hva hadde dere gjort? Takker for svar og råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVa det kan være med jenta, må du nok til legen for å finne ut, men dette er ikke akutt. Hun høres jo frisk ut ellers, utenom det med magen.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått i begravelsen og så tatt dette med jenta over helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...