Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som sliter med nattesøvnen? Er oppe omtrent hver time for å tisse (er jeg heldig kan jeg holde ut i 2 t) . Sover veldig dårlig, og fra i fire-fem tiden sover jeg ikke i det hele tatt.

Er 10 uker i dag ;o).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg sover dårlig, men ikke så ille som deg, det hørtes grusomt ut! Men er oppe en eller to ganger for å tisse, og en del våken innimellom. Synes jeg drømmer mye rart også og sover dårlig da. Men det skyldes kanskje at jeg spiser rett før jeg legger meg. Er også 10 uker. Gleder meg til det har gått en måneds tid, da satser jeg på at formen blir en del bedre.

Skrevet

Oi er 10+2 og har samme problemet... klarer ikke sove når jeg legger meg.. ender med at jeg legger meg sent. Så er jeg oppe 4 ganger i løpet av natta for å tisse.. føler jeg er i en sånn halvvåken tillstand hele natten... Helt utslitt på ettermiddagen... Gått sånn i over 1uke nå.

Skrevet

samme her:(

sover veldig dårlig, oppe og tisser rundt 4 ganger natta. Ligger bare og døser...

Håper det gir seg snart, skal jo liksom fungere ellers også:)

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg :) Jeg er 16+2 idag og har vel ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid tror jeg. Når jeg først våkner, klarer jeg ikke sove igjen og kan ligge våken et par timer før jeg klarer å sovne på nytt. Men har jo vært sykmeldt siden november pga hyperemesis, så kan heldigvis sove litt utover formiddagen.

Skrevet

Jeg sover også veldig dårlig. Får ikke sove når jeg legger meg og om jeg våkner på natta tar det meg 1-2 timer før jeg sovner igjen. Dessverre for meg så får jeg migrene når jeg har lite søvn, så jeg håper at det blir bedre. Er ikke så tissetrengt enda, vet ikke om det dukker opp seinere (er i min 5. uke). Men jeg har veldig halsbrann når jeg legger meg. Har hatt det siden eggløsning ca. Veldig slitsomt....men håper bare at jeg slipper å bli kvalm. Min mor var kvalm med alle sine, men min søster var ikke dårlig i det hele tatt, så jeg er litt spent om hvordan jeg blir.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere i samme båt ;o). Hva man ikke går i gjennom for å sette disse nydelige små miraklene til verden ;o). Men hva gjør dere for å takle hverdagen da? Som følge av dårlig nattesøvn kommer hodepine, utmattelse, tar lett til tårene etc. Ikke lett å fungere på jobb, i familien osv.

Skrevet

Jeg er 7+1, og må som regel opp 1-2 ganger om natten. Håper ikke det er sånn at det blir oftere når jeg er 10 uker på vei.

Ergelig dette på jobb, for har jo ikke fortelt det til noen der, så ingen som har fortåelse hvis man er litt gretten. Men jeg kan heldigvis avspasere litt, det hjelper emd kortere daer innimellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...