Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er nesten halveis meg...Den sprøyta har gitt meg en mye mindre vond hverdag.Å det er så rart =) At slik gørr skal hjelpe så mye. Rygg og resten krangler,men den hofta er bare litt vond nå.Hærlig!! Så har jeg handla meg jakke =))) Å det er ikke noe som skjer ofte hos meg altså.Så nå har jeg en jakke som jentene missunner meg,hehe Må vel ut å handle til di også før salget er over. Så fikk jeg mistanker om bivirkninger,men tror nok det er noe virus som krangler.For i dag å er feber,frysninger og mere til med meg. Så har jeg handla inn søte ballkjoler til snuppene.Di skal på Nyttårsball på skolen i kveld...Tenk det da =) Di gleder seg vilt =) Men jeg må nok ut å handle en jakke eller noe.For di var veldig nakne på skuldre og rygg.Å med den vinden vi har,blir nok dette kaldt ja. Så har jeg blitt tissa på....!!! ;o) LilleTrass har Ikke helt styring på denne lille marken,så jeg fikk meg en dusj.Å han presterte å le av meg!!! ;o) Men han går oftere på do,og tisser hver gang.Flink er han =) Å i går fikk jeg endelig mere ved her.Har brukt kapp og plank siste tiden.Men i går kom det masse knusketørt til meg.Å jeg vet at jeg skal ikke stable denne gangen,hehe. Å vi hadde en hel dag med bare sooool.Har ikke sett den sola på lenge,så det var veldig godt.Men jeg måtte vaske vindu ja....kremt... Nå sitter jeg å moter meg opp til husvask....Men vet ikke helt jeg..Tanken på å lure seg unna er veldig sterk..hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Godt å høre at det er litt mindre vondter i hofta nå! Gøy med nytt i skapet og jada, døtre i den alderen skyr ingen midler vet du. Snart rapper de det du har både i skap og på badet:-) Tenk at de er på ball i kveld de to like da!!! Det er stort for både dem og mamman tenker jeg:-) Å bli tisset på er kanskje ikke fullt så sjarmerende;-D Men man må jo regne med litt svinn når det skal bedrives dotrening!! Kose dere ikveld!!!
Superlis Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Har sett etter deg her inne, godt og se deg:) Det er godt og høre at du iallefall er litt bedre, håper bare du ikke blir slått ut av virus nå da, krysser fingrene for at du rister det av deg!!! Ellers så er det koselig med litt nytt, ikke minst til mor:) blir jo som regel til at vi handler til ungene så jeg synes du var flink som fornyet deg med ny jakke:)) Ball er fantastisk, håper det blir en flott opplevelse!! Morsomt og høre at det er flere som "doer" fortiden, husker da mini her var i start fasen, var like mye tiss på gulvet som i do...ikke så lett og sikte:)) Lykke til!! Fortsatt god bedring!!
♥Snulder Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Det gleder meg å høre at du har mindre vondt! Og det gleder å høre om nye flotte klær! Jeg skal ikke påstå at det gleder meg at du har blitt tisset på;=) Men jeg innrømmer at det morer meg...hehe..
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Følte meg vill i nikersen egentlig.=) Er ikke ofte jeg handler til meg selv,men nå greide jeg røske til meg ny bukse å! Hehe Ungene fikk å mye.Er gøy når ting koster 30kr bare.Da får man mye til hver Godt snulder at du å morra deg over tissinga.For jeg lo jeg med.Di små markene er ikke enkle å styre nei.=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå