Gå til innhold

Baby med influensa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har hatt feber og hoste siden natt til mandag. Den har ligget på rundt 38,5 om morgenen og steget til 39,5 om kvelden. Har gitt ham flytende paracet 3 ganger i døgnet. Var til legen i går og målte senkningen den var 35. Det var i grenseland men legen valgte å ikke gi antibiotika. Lillegutt har feber og er tydlig utilpass i dag og. Synes det har vart så lenge nå. Har sjelden eller aldri hatt så syke barn. Pleier liksom få litt forkjølelse og feber maks 3 dager. Er det noen av dere som vil fortelle om deres erfaringer eller har noen råd og meninger så setter jeg stor pris på det. Trenger litt trøstende ord til et mamma hjerte nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke annet enn å gi myyye kos og omsorg. Stakkar lille gutten..

Og ikke nøl med å reise tilbake til legen hvis du er urolig selv om du var der igår!!! Bedre å reise for mye enn for lite. Kanskje det er unødvendige 10 min. for legen å bruke, men det er din gutt og du har bare en av ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...