Gjest Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Sitte å si at fra hun var 6år at hun visste hun ikke øsnket seg barn, og ikke kom til å få barn er vel bra drøyt?? Tenker damen angrer når hun sitter der gammel og ensom, og ingen tenker på henne noe mer... (ikke at det er eneste grunnen til å få barn da)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Mange som ikke ønsker barn da.. Skal man dermed få barn bare for at noen skal tenke på ho når ho blir gammel?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Men kjære deg , det er jo ikke alle som vil ha barn. Selv om du har to små som du ikke vil leve uten og jeg ett som jeg ikke vil leve uten, betyr ikke det at alle må ha det slik. Man kan ha et flott liv uten barn også:=)
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Jepp, det er jeg enig i, men å si "jeg har visst dette fra jeg var 6år" Ingen vet vel noe slikt når de er 6år? Hun visste da at hun ikke ville bruke tiden sin på uinteressante barn - var iallefall noe slikt hun sa. Jeg skjønner jo at alle ikke ønsker barn, det er kan være mange grunner til det.
jente30L Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 vel,om hun mener hun visste det da hun var 6 år,så er det vel riktig for henne... synes det er drøyt å anta at hun kommer til å angre når hun blir gammel... og som hun sa har hun andre gleder i livet
LilleBjella Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Tipper hun ikke tenkte bevisste tanker om at "når jeg blir gammel har jeg ikke lyst til å få barn". Var sikkert heller det at hun hadde følelsen av at barn var kjedelige, og ikke noe hun var interessert i. Kanskje hun ikke lekte mor, far og barn som mange andre jenter på hennes alder. Og når hun ser tilbake på de nå, så ser hun at tegnene var der alllerede fra hun var liten. Var i hvert fall sånn jeg tolket utsagnene hennes. Jeg har også visst en del ting siden jeg var 6 år. Noen ting mener jeg fortsatt, mens når det gjelder andre ting har jeg ombestemt meg:) Spiser for eksempel ikke corn flakes og grandiosa hver dag, slik jeg trodde jeg ville når jeg var seks år. Men jeg har barn, noe jeg visste jeg ville ha da jeg var seks:)
h2lita Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Kan umulig være enkelt det der! Tenk når hun finner "mannen i sitt liv".... skal vel litt til for å finne en som klaffer, OG som i tillegg har samme meningen om å forbli barnløs. Reagerer også på det hun sier om at hun stiller så ekstremt høye krav til å ha barn. Kan jo lure på om hun egentelig bare er redd for å ikke strekke til i foreldrerollen? Synes nå uansett det er et drastisk valg å sterilisere seg i når hun er så ung. Kunne jo mannen hennes gjort - da er det jo mulig å angre.... mmh..kan jo lure på hvorfor jeg gidder å bry meg. Det er jo hennes valg - og sikkert vel gjennomtenkt! Er vel bare vanskelig å forstå at det går an og velge bort det mest fantastiske jeg selv har opplevd. Nemlig å bli mamma:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 He he he, ja jeg visste også at jeg ikke skulle ha barn:-) Ja faktisk helt fram til jeg var 29år, da traff jeg mannen min......og da ble ikke tanken på barn så fjern alikevel. Og nå har jeg to gutter på snart 3år og 6 1/2 år, ville ikke vært foruten for alt i verden:-)) Livet får en helt annen dimensjon når man får barn, det kan ikke fortelles det må oppleves:-)) Og jeg kan ikke si hvor glad jeg er for at jeg ikke forble barnløs:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå