Zaratustra Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Jenta på 22 mnd har feber siden søndag, fortsatt 38,6 i dag. Spiser ikke og sover dårlig, det siste dels fordi jeg ikke har villet ta henne ut på triletur. Hun sover bedre i vogna, men bør hun sove ute når hun har feber. Synes dette har vart lenge nå, burde jeg kontakte lege? Hva med å gi febernedsettende medisin? jeg har gjort det til natta, men burde hun få på dagen også? ble mange spørsmål dette, men håper noen kan svare på noe!
cammiss Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Når feber varer over 3 dager ville jeg tatt kontakt med lege. Selv om 38.6 ikke er skyhøyt så er det jo høyt når det er over lengre tid- hvis du ikke vet hva som er grunnen. Husk at det er bedre å sjekke en gang for mye- enn en gang for lite. Jeg vil ikke skremme deg for det har jeg ingen grunn til- men det er smittsom hjernehinnebetennelse i "omløp".. ekstra god grunn til å sjekke det ut i hvert fall. Ring du! god fredag!
Hildemor fra vest Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Leste ikke innlegget ditt før jeg la ut mitt og ser vi er i nesten lignende situasjon. Jeg var hos legen og han mente det var virus. Synes det har vart så lenge med feber men det er vell kanskje slik når det er influensa og ikke en vanlig forkjølelse. Det tar nok litt tid. God bedring til dere. Klem fra Hildemor
Zaratustra Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Takk for svar, begge to! Har ringt legen nå. De sa unger ofte hadde så mye feber, men gikk med på å ta en kikk på henne, så da får vi ta oss en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå