Gå til innhold

Det ble en januarspire!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

9 uker før tiden kom en nydelig tulle til verden. Ho tok mamman og pappan endel på senga kan du si. Under 4 timer fra jeg merka noe var på gang, var ho født, så her gikk det unna :). Ligger på barneavdlingen og alt ser bra ut :). Lykke til til alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Bra at alt er bra:)

Hvor stor var hun forresten?

 

Skrevet

Ho veide 1950 g og var 42 cm da hun ble født 170109. Gått ned til 1720 g nå, så er på tide at ho begynner å legge på seg snart...

Skrevet

Gratulerer nok en gang. Hun er sikkert nydelig:)

Vet dere hvor lenge dere må bli på sykehuset?

Skrevet

Veldig usikker på hvor lenge vi må bli. Har hørt alt fra 1 uke til frem til termin som var 23. mars. Alt er avhengig av respirasjon og matinntak. Er nå tilkoplet en alarm som piper når hun har pustet overfladisk i mer enn 20 sekunder, og denne har gått av flere ganger i natt. Må ha flere stabile dager før det er aktuelt med hjemreise. I tillegg mates hun med sonde, og må ta noe bryst før vi reiser. Blir nok kombinasjonsmating med sonde og bryst hjemme tenker jeg. Utrolig hvor fort man venner seg til medisinsk overvåkning, og kopler av og på ledninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...