lillyvanilly Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Har blitt bedt på fest i morra. Vi fikk ikke barevakt, så mannen har sagt at han kan være hjemme også kan jeg dra... Men får så dårlig samvittighet! Selv om han rett som det er drar på ting uten meg, sikker en gang i mnd. Og jeg bare har latt han være hjemme alene med ungene en gang.. Men mister lissom litt lysten på å dra når han må være hjemme... Vanskelig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Når han sier du kan dra, så er det vel bare å dra? Trenger da ikke ha dårlig samvittighet for det..
cammiss Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 God morgen_ hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet- på lørdag er vi i samme situasjon og min man har sagt at han blir hjemme. NÅr var du sist ute en tur? og hvis du bare har latt han være alene hjemme med barna en gang- så trenger mannen din både trening og mulighet til å få lov til å klare seg på egen hånd. Du er sikkert en like god mamma for dine barn som jeg håper jeg er for mine barn- men hvis mennene våre også skal bli gode må vi slippe dem til!- kanskje er dette en slik gyllen anledning for han. det er bare å innrømme at vi jenter ofte har for vane å ville ha ting på vår måte... og da er det ikke såm lett å være mannen ved siden av.... Spørsmålet er heller om det er en hyggelig fest du er invitert til... gå på ev- hvis ikke - kan du jo gå på kino med en venninne- Anbefaler MAX MANUS på det varmeste... Dette må bare bli bra! god fredag
lillyvanilly Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 nei, vet..men er sånn jeg er.. han er jo så hjelpesløs og stakkarslig når han sier det. "jaja, bare dra du. Kan sikkert få det greit her hjemme også jeg..."
Sivalur Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Dra da vel! Han drar jo ut minst en gang i måneden uten deg - og du har vært ute EN gang uten han?? Det må helt klart være din tur til å komme deg ut. Skjønner ikke hvorfor du skal ha dårlig samvittighet for det...
lillyvanilly Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 ja, sant. Lillegutt er 2,5 år og i løpet av de årene har jeg vært på fest alene mens han har vært hjemme med barna en gang. Ellers er det lengste han er sammen med de alene max 4 timer, hvis jeg er på shopping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå