Gå til innhold

Hun falt i gulvet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi kravlet seg ut av sengen vår, og falt rett i gulvet. Og dette mens jeg sov. Føler meg helt forferdelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg! Dette er alle foreldres store skrekk, men det kan skje oss alle. Du er ingen dårlig mor selv om datteren din falt i gulvet. Det er forferdelig når det skjer, men ikke klandre deg selv.

Håper det gikk bra med henne.

Skrevet

Tror dette har skjedd de alle fleste også meg.

Følte meg helt forferdelig så skjønner deg godt!!

Men det var et uhell.

Håper det gikk bra med jenta di!

Skrevet

Kanskje på tide ungen sover i sin egen seng.

Skrevet

Bare slapp av. det kan skje den beste. her i huset har også lille stupt utfor senga, det var helt grusomt, men tror dette er noe de fleste har vært så uheldig å oppleve.

Skrevet

Det har skjedd her og. Etter det skjedde en gang med elstemann så har jeg alltid en dyne eller en madrass liggene ved siden av senga tilfelle nurket skulle trille ut.. Jeg lar barna alltid ligge mot veggen, har senga stående i et hjørne, nettopp for at de ikke skal falle ut.. Men om de har krabba seg til enden så ligger det hvertfall noe mykt der for å dempe fallet.

Man føler seg som verdens dårligste mor, men det har nok skjedd med de fleste!

Skrevet

skjedde med meg med ho eldste. Å har skjedd med mange flere.. Ja det var en ekkel opplevelse, men det gikk bra :)

Skrevet

Skulle til å si det samme.

Skrevet

Gutten min datt ned fra stellebordet, og ned på baderomsgulvet. Jeg hadde englevakt, og han fikk ikke et eneste merke.... Men helt j.... opplevelse. Tenker ofte på hvor ille det kunne ha gått. Og at jeg kunne la det skje.... Uff. Jeg forstår hvor vondt det føles. Men etter at jeg så vidt turte å si det til noen få folk, så har jeg fått høre lignede historier.... Godt å høre at man ikke er den eneste i verden....

Skrevet

Jeg har heldigvis aldri opplevd detta (bank i bordet), bare lurer på hva dere gjør når det skjer, tar dere de små til legen og sjekker at alt er ok?

Skrevet

Min datt også fra stellebordet, trodde jeg skulle bryte sammen, fikk så dårlig samvittighet. Jeg tok den lille med til legen. H'n var helt fin ikke et eneste merke. Den det klasket kommer jeg aldi til å glemme...

Skrevet

Jeg reiste til helsestasjonen med sønnen min. Første reaksjonen min var å bare synke sammen på gulvet, gråte og si til meg selv; dette skjer ikke, dette skjer ikke.... Var så redd for å ta i gutten, for jeg var redd for at han var alvorlig skadet, og at jeg skulle gjøre ting værre..... Etterhvert da jeg skjønte at det gikk bra, så tenkte jeg; Dette må ALDRI noen få vite! Men så ringte jeg helsestasjonen alikevel...

Anonym 09.59

Skrevet

Det er ikke unormalt at barn ramler i gulvet fra sengen... litt mer alvorlig med fall fra stellebord og ned i fliser.

Da ringer man legevakt/113 og får veiledning derfra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...