Gå til innhold

Hjelpe meg, nå er magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig stor/oppblåst :) meget lykkelig over å være et skjørt/kjole menneske akkurat nå. Endel å velge i. Tørr ikke tenke på en bukse engang..

Er nå 11+3 og føler meg som det dobbelte, iallfall. Skulle virkelig tro det er flere inni der.

Måtte si det på jobb og sjefen er verdens koseligste. Gratulerte og var like blid. Og jeg som hadde gruet meg sånn.. Nå har jeg bare min mormor og morfar igjen, de bor 70 mil unna, så jeg har bare utsatt det. Hun synes synd på meg, siden hennes egne 5 barn gav mye hodebry og bekymringer ;)

Gleder meg til å komme over til 2. trimester neste uke :)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg venter mitt 3 barn og føler meg nokså oppblås/stor jeg også, men jeg er kun 8 uker. Så jeg kan nesten tenke meg hvordan du har det, som venter nr 5! Så utrolig fantastisk! Hvordan er det å ha 4 og være gravid. Hvordan er aldersforskjellen på barna dine?

Jeg ønsker meg mange barn selv. Ble så nysgjerrig nå! Er ikke mange i dag som har flere enn 3 virker det som.

Skrevet

Hei hei :)

Kjenner mange med nr 4, men nr 5 er det forløbig bare meg..

Har god aldersforskjell på mine. Tre gutter på snart 13, 10 1/2 og 4 1/2. Minstemor er litt over 2 år.

Synes ikke det er stor forkjell på å gå med nr tre, fire eller fem. Mye å gjøre er det uansett. Største forskjellen var på en og to. Da ble det liksom rart å ha en til å dele tiden på.

koser meg som mamma. Synes det er stas å ha en storgutt også, han er meget flink og brenner for fotball :) så da blir det nok en sesong med stooor mage!

Får mye hjelp av de to eldste. Og barna går godt sammen, lite konflikter. Bare meg som er hormonell og hissig av meg ;)

Nå bygger vi på huset, så vi får plass til familien. Spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...