Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Nettopp fått en positiv test som var mildt sagt overraskende! Var planlagt, men trodde dette skulle ta lengre tid. Spiren satt på første forsøk. Det samme gjorde førstemann. Til tross for at jeg har lange sykluser som kan vare flere mnd om gangen og en mann som jobber på båt og bare er hjemme annenhver mnd som oftest.. Denne gangen var han faktisk bare hjemme 2 uker i julen og en helg for 2 uker siden.. og den helgen klarte han jammen meg å lage seg en baby! hehe! Helt utrolig! Blir både spennende og litt skummelt dette her, siden jeg har Leiden mutasjon (lettere for å få blodpropp, arvelig) Visste ikke dette i første svangerskap, og det gikk helt fint, så satser på at det går bra denne gangen også..
Veslemus Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Samme her, satt så fort at det ikke er til å tro Når har du termin?
Staark Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer til dere begge! Hvor gammel er første mann?
Nea_26.09.09 Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Gratulerer! Nesten termin samtidig så dette blir gøy! Vi fikk oss også ett sjokk siden vi hadde planlagt å prøve til våren igjen hehe men sånn var det med første mann også.. når vi snakket om at vi skulle prøve så satt han der allerede hehe
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Velkommen hit og gratulerer med spire i magen. Jeg har også Leiden (enkelt arveanlegg) Venter også nummer 2! Bare si ifra om du har noen spm om leiden:-)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Hei og gratulerer så masse!Og velkommen hit til 1.tri:) Jeg har også leiden.Mistet i uke 21 for 14 mnd siden og det var helt forferdelig.Hadde 30% infarkter på morkaka så jeg blødde så innmari 2 ganger også var alt slutt.. Kan i grunn i så mye om Leiden egentlig,så hadde vært intr.om du kunne skrevet litt om det:)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 mente å skrive ikke..
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2009 Etter mine beregninger har jeg termin 4 oktober. Blir vel litt forandringer etter UL sikkert
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2009 Førstemann er 4 år. Han blir 5 måneden etter termin, så tror det blir en fin alder mellom. Ville ikke ha de altfor tette. Men har en annen far til nr.2, så det ble liksom ikke mulighet for noe før uansett =)
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er ganske grønn på dette med leiden mutasjonen også.. Så håper legen kan fortelle meg litt mer når jeg skal dit. Men tror det er endel folk her inne som har det samme, som sikkert vet mye om hva det går i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå