Gå til innhold

Sliter med å puste!!


Gjest leiavfolksomikkeforstår

Anbefalte innlegg

Gjest knekkebrødet
Skrevet

Bare meg?

 

Kjenner jeg omtrent må gispe etter luft om jeg leser høyt for eldstemann, og etter å ha gått litt sliter jeg også... Er det normalt? (Har termin om en uke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAH! Kjenner meg igjen, og er helt normalt. :-)

Babyen ligger helt opunder mellomgulvet og det gjør det vanskelig å få trukket pusten helt ned. Dermed føles det som man ikke får nok luft.

 

Bare prøve å ta det rolig i det man gjør, selvom det er vanskelig med flere barn i hus.

Jeg sliter også med høytlesning osv, høres ut som et lite damplokomotiv... hihi

Har to uker til termin, så det er ikke lenge igjen for noen av oss. :-) lykke til med forestående fødsel. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...