Gjest knekkebrødet Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Bare meg? Kjenner jeg omtrent må gispe etter luft om jeg leser høyt for eldstemann, og etter å ha gått litt sliter jeg også... Er det normalt? (Har termin om en uke).
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 JAH! Kjenner meg igjen, og er helt normalt. :-) Babyen ligger helt opunder mellomgulvet og det gjør det vanskelig å få trukket pusten helt ned. Dermed føles det som man ikke får nok luft. Bare prøve å ta det rolig i det man gjør, selvom det er vanskelig med flere barn i hus. Jeg sliter også med høytlesning osv, høres ut som et lite damplokomotiv... hihi Har to uker til termin, så det er ikke lenge igjen for noen av oss. :-) lykke til med forestående fødsel. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå