*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Tenkt at idag har du vært borte fra oss i ett helt år, det er så uvirkelig. For det er ikke sånn det skulle være. Du skulle vært her sammen med oss, du skulle sittet i sofaen i morra når vi kommer og feiret bursdagen til mormor med oss. Men sånn ble det ikke i fjord og ikke i år heller. Det er så urettferdig, det er ingen som skjønner hvor mye jeg savner deg. Jeg har så utrolig dårlig samvittighet for at vi ikke var i bursdagen din året før du døde, for når du reiste fra oss og til himmelen var det 6 mnd siden jeg hadde sett deg. Hvordan kunne jeg være så dum?! Dette kommer til å bli en utrolig lang natt og dag. Skal innom graven din til lørdag sammen med Morten, skal legge på blomster til deg og tenne lys. Så du veit at jeg savner deg og tenker masse på deg. Går ikke en dag uten at jeg tenker på deg Bestefar, du var så god. Ringte meg ihvertfall 2 ganger i uka for å høre om vi hadde det bra, rart å ikke høre stemmen din mer. Savner den veldig, blanding av norsk og fransk. Å få en stor klem av deg, å kjenne det stikker pga skjegget ditt. Husker så godt den turen til Frankrike, for å besøke familien din. Du, mormor og meg. Alle de timene i bilen, og ikke minst alle opplevelsene. Hytte turene på Røysne, dere var så snille å lot meg få låne en hytte så jeg kunne feire bursdagen min der. Er så mange minner, men flere skulle det vært. Men du er gjemt i hjerte mitt og har en egen plass der. Savner deg bestefar. Kjempe glad i deg.
cammiss Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 -et lite smil til deg- det du kan gjøre "for han" er å bringe videre det han gav til deg. og når du bærer ham med deg i hjertet ditt- og gir videre det han har gitt deg- da hedrer du bestefar.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Takk:) Det skal jeg gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå