Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe som virker for å få det bort?

IKKE CANESTEN, det er grusomt!!! "Det smuler" jo i mange dager etter at man har satt den inn!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Canesten er superekkelt, MEN det fungerer! Ellers har jeg hørt at yoghurt naturelle er veldig bra...

Skrevet

Det er nok Canesten som må til. Finnes andre tabletter også men de er ikke anbefalt av gravide. (regner kansje med du er det siden du er her inne?)

Yoghurt kan brukes til å forebygge og hjelpe canesten men behandler vel ikke når du først har fått utbrudd, mener jeg hvertfall.

Er skikkelig gøy med vaskepulver som kommer sigende litt og litt. Var ganske plaget i mitt forrje svangerskap. (bank i bordet! :)

Skrevet

Jeg er kjempeplaget dette svangerskapet, har aldri hatt sopp før i hele mitt liv og nå har jeg det hele tiden. Går på min 3. kombikur nå.

Min gyn. sa at det var nok canesten jeg måtte bruke for å bli kvitt det.

Problemet mitt er at jeg da er symptomfri i ca 3-4 dager så er det på'n igjen. Gleder meg til ungen er ute så jeg blir kvitt dette.

Skrevet

Gravide kan også bruke Pevaryl. Den er myk og ikke smuldrende når den kommer ut igjen. Syns det er mye bedre å bruke den enn Canesten.

Skrevet

dette er jo helt vanlig når en er gravid:) men behandle det fort viss ikke blir det vondt:)

Skrevet

Eg har brukt pevaryl, den e god den

Skrevet

Hadde problemer med sopp før, ble aldri kvitt den. Tok kurer med Canesten og ble kvitt det i noen dager, men så var det på'n igjen. Oppdaget at de hadde et annet merke på apoteket, pevaryl, og prøvde den, har ikke hatt problemer siden (bank i bordet).

Skrevet

Har også fått sopp =/ Smører meg med canesten krem, fungerer foreløbig fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...