Gå til innhold

April: Hvor høye er de "små" blitt?


*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det samme som Siri, hun er også 104 cm høy, men hvor mye veier da Mirja?

Føler att Siri er en lettvekter, hun veier nemlig bare 15 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle ha pass til Lille for 2 uker siden ble jeg spurt om dette på politistasjonen....Njaa...ca 105 cm sa jeg. Hvis jeg ikke var sikker hadde de sånn målegreie som helsestasjoen har, så da målte vi.

 

 

112 cm!!!!

 

- ikke rart jeg har stusset på at 104-genserne plutselig var blitt så korte på armene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte henne før jul og da var hun 104cm, men ikke pøkk om noen klær i 104 passer altså. Vekta ligger på mellom 15 og 16kg på hjemmevekta. Føler ikke jeg får tatt så veldig nøyaktige målinger av noen av delene her hjemme så jeg er spent på 4årskontrollen (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målte litt før jul da han var innlagt på sykehuset, car 99.8 cm da.

han er jo lavest her,ut av de som har svart jo =(

og veide han tidligere denne mnd pga operasjon,og var 15kg da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePia er nå blitt 98cm. Strekt seg fra 92cm sist januar. Så forskjellen på 12mnd er stor i grunn.

Men hun er mindre enn andre snart 4åringer som hun går med her.

Men tuppa mi har jo alltid vært liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandra er vel ca 103 cm. Og rundt 15 kg.. Så hun er vel en ganske normal snart 4 åring tror jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, susan, gutter strekker seg i tenåra vettu. Onkelen min gikk fra liten flis til 1.86 på tre år...

 

Kaia er rundt 17-18 kg nå, det har hun faktisk vært veldig lenge. Nesten et år! Men hun har vokst i lengden, ja! Det kjøpes kun 110-116 for tiden. Gleder meg også til 4årskontrollen. Hva skjer der egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

expat:

ja,får håpe det :P

er selv ikke så lav,er 170 cm jeg,og gubben er over 180cm og pappan min var faktisk over 2m,og mamma ca like høy som meg.

men så kommer begge guttene og er lave,og alle kommenterer det,er så små barn dere har og bla,bla,bla..blir litt lei meg av det da..og ser alle barna som simen var like høy som da han startet i bhg er snart et hode høyere enn han..en jente som var kjempelita og er 2mnd yngere enn sindre har vokst forbi han nå..jeje..

 

får bare være glad vi slippe voksesmerter nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...