14.12.test ;-) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva er normalt at blodsukkeret ligger på? er 10+6 i dag.
09 <3 16 <3 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 mener du bl.s? Hos diabetikkere under svangerskapet skal langtids bl.s helst ligge under 7%
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 En frisk person skal ligge på 3-6 fastende om morran og under 8 to timer etter mat. Jeg er diabetiker og har fastende blodsukker på 7-8 fastende om morran og 11-12 to timer etter mat.Selv om jeg tar medisiner. Hadde vært mye høyere om jeg ikke hadde gått på medisiner pluss at jeg tenker veldig på hva jeg putter i munnen.Drikker f.eks aldri brus og kan ikke spise lyst brød for da skyter jeg i været med en gang. Også har jeg +4 på sukker i urina som selfølgelig er alt for mye. Det går helt fint å ha diabetes under svangerskapet,men det krever ekstra disiplin og oppfølging fra sykehuset. lurt å sjekke sukker innhold i urina regelmessig under hele svangerskapet for mange utvikler en svak form for svangerskapsdiabetes uten at de vet det selv.
14.12.test ;-) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har vist alt alt for høyt boldsukker da han testet , men han sa ingenting. Hmmm merkelig. Hadde ikke noe sukker i urinen hos jordmor denne uka. Skal ta en sukkerbelstings test neste uke. Uff
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Fint du skal ta en glukosebelastning for da får du ett korekt svar i stedet for å tolke en enkel test. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå