Gå til innhold

hmm hva var dette for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og tok en kaffe med en som jeg nyligen har truffet, og jeg ble litt beruset sist gang jeg var med ham og spurte om han ikke liker meg (noe som jeg angrer sinnsykt på) .. Sa det idag at jeg beklaget veldig, og kjenner han knappt så.. sa han at han ville bare være ærlig med meg og var ikke klar for forhold, så spurte han hva jeg vil.. Jeg sa at jeg ville bare bli bedre kjent med ham, har ikke tenkt så langt enda..

Da sa han at han likte meg egentlig kjempegodt, og han virket veldig usikker da. Og så begynte vi å snakke om at jeg skremte han litt, med det jeg sa da jeg var litt godt brisen..

Han sa masse fine ting, og hvor godt kameratene hans likte meg osv.. Og at han egentlig ville treffe meg mer videre, så spurte han om vi kanskje skulle bare gjøre det og ta det som det kommer..

Jeg sa selvsagt ja, og at jeg synes han var en kjempefin fyr og hadde det gøyt med ham.

Han så på meg hele tiden, jeg fikk bare en god følelse på at han virkelig liker meg, så da vi sa hadet og skulle gå hjem, prøvde han å kysse meg på munnen men bommet på kinnet mitt ettersom jeg vendte meg litt, så spurte han om jeg ville låne luen hans siden det regnet ute.. og om vi kunne treffes neste uke om jeg ville da.. :)

Jeg ble litt usikker siden han var usikker i begynnelsen, men hva tror dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro. Ingen hast, sier jeg. Folk bruker altfor kort tid til å bli kjent, og derfor går forhold i vasken så fort.

Det tror jeg ;)

Skrevet

Hmm er han litt intressert enda tror dere?

HI

Skrevet

Ja, godt mulig han fortsatt er interresert.. :) Han var jo fortsatt med deg etter at du sa det. Han ble nok bare litt skremt, og vil nok ta det litt med ro, la tiden vise hva som skjer.. men alt håp om forhold er nok ikke borte.. :)

Skrevet

Han vil jo treffe deg igjen, så hva er problemet?

Skrevet

Unnskyld, men må bare spørre: Hvor gammel er du?

Det med å spørre andre om han liker meg på denne måten er noe jeg ble ferdig med på skolen... Skikkelig fjortiss-opplegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...