Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hva synes dere om å gi gavekort på tatovering i 30 års gave? Noe som symboliserer barna, for eksempel... Han rekker å bli 2 barns far før han fyller! hehe
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Synes det er en veldig god ide:) men det vet du jo allerede;) hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Siii! hehe Må forhøre meg till rundt, vettu! ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 om det er noe han ønsker seg så er det jo en sikker gave
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Er så usikker der... Han snakket om det sist han var med meg da jeg tok tatovering, men det er lenge siden... Han har ikke snakket om det nå de siste årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå