Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Så et innlegg på dette før, men fant det ikke igjen. Så noen betalte 800 et sted, men husker ikke hvor. Har egentlig fått time på Majorstuaklinikken. Der koster det1200...
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei hei. Jeg har hatt tidlig ul på Majortsuaklinikken med de to første. Denne gangen var jeg på volvat. samme pris som MK, men lettere å parkere. Vet at mange er på Balderklinikken og et par andre steder som jeg ikke husker. Men skal sies at om du kommer inn til dr Trolle på MK så er han en av norges beste på tidlig diagnostisering av foster og eventuelle skader.
Catania Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Hei, jeg var til ultralyd på Balderklinikken igår. Der betalte jeg 780,- og fikk med mange bilder av knøttet.
Flower girl Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Hei dere som har vært på tidlig UL. Hvor langt var dere på vei når dere hadde UL?
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk...
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2009 Heter Trolle Karsten til fornavn?
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 Anne Hannås ...-er hun fødselslege eller jordmor?
Lipsy Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Mossik- Hvordan vet du at han er er av Norges beste på dette? Spør av ren nysgjerrighet fordi jeg nettopp har vært hos han...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Var på Oslo Akutten sist, kostet drøye 600kr, var 10% rabatt siden jeg er Obos-meldem
gordingoingslim Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 LIPSY! Var du fornøyd på Majorstuaklinikken? Har selv time til uken og er nysjerrig på hva de kan selv. Er 12 uker da. Husker du fornavnet til legen som du hadde?
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Når jeg kom på riksen på ordinær ul første gang sa jeg at jeg hadde vært hos Trolle, og da nikken jordmor fornøyd og sa at hadde han sagt at alt var bra så var det det.... For var det en som kunne faget sitt så var det han. Hun sa at han var blandt de flinkeste på tidlig diagnostisering i dag, ved siden av noen sykehus avdelinger. Har også kun hørt positive ting fra andre pluss at han skriver en del i fagpresse.
Lipsy Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Babyimagenigjen Jo, jeg var for så vidt fornøyd. Jeg fikk litt guffen følelse da jeg kom dit, trodde det skullle være nytt og moderne, det var noe som var litt "off" med venterommet. Men det er jo ikke venterommet som er det sentrale. :-) Carsten Trolle var veldig hyggelig og fin lege, han virket veldig rutinert. Jeg synes kanskje ultralydutstyret virket litt gammeldags- har jo lest om folk som ser babyen på storskjerm osv. Men han sjekket alt det vesentlige på fosteret. Vi fikk se lenge på babyen og høre hjertelyd. Fikk to bilder på utskrift.(her har jeg jo også hørt om folk som har fått med CD hjem osv). Det er jo egentlig ganske dyrt, og jeg føler at jeg fikk det jeg ønsket meg, men ikke noe "mer", hvis du skjønner hva jeg mener. Lykke til, da! Jeg var også i uke 12 da jeg var der. Utrolig morsomt å se at fosteret er så menneskelig og livlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå