Gå til innhold

lukter etc dere reagerer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff... jeg føler at luktesansen min har blirr forsterket noe til DE grader!

Takler ikke sterke parfymer!

For å si det slik guttungen får IKKE fårepølse av meg;p USJ! DA blir jeg kvalm!

Og på skolen er det ei som gumler noe greier fra en nøttepose... usj, da MÅ jeg flytte meg... holder ikke ut lukta! bare siiiver mot meg der jeg sitter... usj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matos generelt! Om naboen lager middag, sliter jeg når jeg går forbi. Reagerer på alt av lukter, har vanligvis god luktesans,men den er jammen forsterket, ja. Har vel kanskje noe med at jeg sliter med kvalme og dette..

Skrevet

Lukt av kaffe er det verste synes jeg. Og jeg som til vanlig drikker masse kaffe!

Skrevet

Veslemus,

slik har jeg det og.

Igår hadde naboen lagd noe som luktet vondt, og da måtte jeg bare løpe inn og på badet. Trodde jeg var ferdig med spy-inga, men neida..:S hehe..

Skrevet

09baby venter augustbaby :)

Uff, slitsomme greier, hehe :) Mye vi skal igjennom..

Skrevet

bæsjebleiene til min datter. spyr hver gang jeg må bytte på henne, og når jeg går på butikken, alle de millionene av lukter som treffer deg når du får inn i buttikken, æsj!

Skrevet

Jeg klarer ikke parfymen til samboeren min lenger (enda den som lukter så godt da jeg er i "normal" tilstand"

Så han har måtte bytte parfyme.

Jeg hat god lukte sans fra før av.

Men merker luktene nå enda bedre.Og det er ikke bestandig det er bare bare.

Skrevet

Her er det også sånn matlukt generelt. Men gårdagensfylleånde føler jeg at jeg kan kjenne på kilometer og det klarer jeg ikke. Sist var det smeltet ost og grønnsåpe pluss sånne dingser man har i do. PJUK! Vaska gulvet her om dagen, ughh må bytte vaskemiddel :)

Skrevet

*ler* got det ikke bare er meg som er hypersensitiv:)

ja matbutikker er noe herk! usj... folk stinker virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...