danieI Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 alt som har med bil og gjøre at kjæresten er lei seg at jeg må jobbe i morgen jævla januar at det ikke hjelper å bruke tid null energi jeg må legge meg, det er også hat natta
angelmya Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg heier på at både du og kjæresten får en bedre dag i morgen! Det skal jeg. Natt!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Faen, nå var jeg treig! Og jeg som gledet meg til neste hat-innlegg. Anyway, dagens hat er som følger: 1.Influensa 2.Sykepleiere som henger seg opp i at vi bruker våtservietter på ungen når hun har lungebetennelse og 40 i feber ( vel, unnskyld meg som ikke tok meg tid til å fukte mesoft-kompresser og legge dem i pose før vi raste avgårde til sykehuset ) Har forresten aldri hørt om noen som har fått lungebetennelse fordi man bruker våtservietter et par ganger i måneden. 3.Hus med hybelkaniner på størrelse med Bjørn Eidsvåg 4.Skittentøyskurv med haug på 5.Søvnmangel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå