Gå til innhold

hvem har blitt gravide med slimløsende hostesaft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan fungerer dette i grunn?? er i min 6pp og lurer på om jeg skal prøve for morroskyld;) Noen som har blitt gravid og har prøvd lenge og ikke ble gravid akkurat ved dette kjærringrådet?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det to ganger for dagen i noen dager før EL + en dag etter EL. Dette er første pp jeg prøver det.

Skrevet

dette skal jeg prøve neste pp..hvist det ikke klaffer denne pp...

alt er verdt et forsøk:)

har faktisk hørt om mange som har blitt gravid med dette..

tror det har med at det blir mer av el-slimet og at det er lettere for svømmerene å komme frem pga dette;) eller har jeg helt feil nå damer???

Skrevet

E vel det eg og har hørt..eller lest her inne...hehe!

Er jo slimløsende hostesaft så..det fungerer vel på andre steder enn bare hals..

Skrevet

Jeg ble gravid på slimløsende hostesaft.Tok det kun i desember og jaggu meg så ble jeg gravid!Er nå 5+4 i dag:)

Lykke til,til dere også og håper hostesafta gir mange gravide utover:)

Skrevet

Leger synes at alt som er alternativt er tull...er min oppfatning i hvert fall... Jeg skal teste både akupunktur, damiana, wild yam og hostesaft etterhvert om det ikke klaffer snart..for nå er jeg lei.. :-)

Skrevet

Sist brukte jeg hostesaft da jeg ble gravid, men brukte pergo også.Men hadde brukt pergo 2 mnd uten å bli gravid så har litt troen på at det var hostesaften.

Skrevet

tja...jeg vet ikke helt jeg...mulig jeg bare begynner å føle at ikkeno virker....at jeg begynner å gi litt opp....

jeg har prøvd følgende:

2 pp gikk jeg til akkupungtør

2 pp solviepekt hostesaft

2 pp fosterklister

ikke misforstå hehe, jeg prøvde ikke alt samtidig,men forskjellige pp...er fortsatt ikke gravid...:(

Skrevet

hum.. hostesaft? vi snakker om hostesaft som man bruker når man hoster? kan noen gi meg navn på denne ?

*smiler*

Skrevet

solviepect heter hostesaften....jeg fikk resept på min hos legen...er usikker på om man får kjøpt den reseptfri?

Skrevet

Hei hei:)

Titter innom fra 2.tri.

Den måneden jeg ble gravid brukte jeg både solvipect slimløsende hostesaft (fås reseptfritt på apoteket) og salviete.

De andre pp prøvde vi bare på vanlig måte.

Jeg vet ikke om det var noen av delene som hjalp svømmerne på vei, eller hvem av tingene, men det er verdt et forsøk da;)

Tok en ss hostesaft 3ggr om dagen ti dager før eggløsning, og tom el-dagen.

Drakk en kopp salvete hver kveld fram mot el. Nb: salviete må ikke drikkes etter el. Noen sier salviete har klussa med hele mensperioden, forskjøvet el osv. Det gjorde den ikke hos meg altså. Bare vær klar over at det kan skje.

Slimløsende hostesaft gjør el-slimet tynnere, slik at sædcellene lettere kan trenge igjennom og finne veien raskere opp til egget.

Hvis man vil ha mer slim har jeg hørt at gulrøtter og grapefrukt(juice) er effektivt.

Lykke til alle sammen:)

Drysser masse babystøv over dere!!!

Skrevet

Jeg har lest et sted at hostesaften som heter Bisolvon også kan brukes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...