Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Våknet i morges av en liten gutt(6 mnd) som dasker mamma på skulderen med liten varm hånd... Og når jeg endelig (supertrøtt) snur meg mot ham så ligger han der med verdens største tannløse smil. Som om han vil si: "Hei mamma, det er morgen! Skal vi leke?" Da smelter jeg helt, og begynner å kile ham så jeg får høre den klukkende latteren hans. Han hviner av fryd! Og jeg glemmer at jeg helst ville sove en time til....
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 ååå som jeg ser frem til den tiden mini er bare 3 uker. så vi koser oss når hun ikke griner hehe.. da hun bare ligger å kikker ut i løse lufta hehe
Gjest nyttårsløftet Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Enda bedre når de klasker deg på nesa, klyper deg i haka og drar i underleppa=) Ikke mye håp om videre søvn da nei. Men bedre vekkerklokke fins ikke:D (i går fikk jeg hevna meg, jeg vekket ham klokka seks! Men han var like blid og glad)
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Åh ja, det er deilig! Snuppa mi ligger å prater i senga si om morgenen. Dadadadada guuuuu :-D Det er snart slutt på tannløse glis her da...den første tanna er på vei nå :-P
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2009 Hehe, ja tannløst er vel litt urettferdig mot små´n: Han har en liten en på vei opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå