cherry coke Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 er så artig! Han mannen er så søt at han er til å spise opp=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 jaaa! laget et innlegg om det her om dagen jeg også. jeg tror jeg vil gifte meg med mannen!! hehe. såå søt og latteren hans er sikkelig oppriktig. det er noe annet en zoon reklamen det! når du vet hvor du har vondt! urk.
cherry coke Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Ja, sant han er en skikkelig going?=) Zon reklamene får jeg bye av. Men de har heldigvis bytta ut hun dama som ikke klarte å bestemme seg for om hun var svensk eller norsk..;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 haha, ja fanten bemerket det sist vi så den at hun snakket norsk nå iallefall og ikke svorsk. hehe. tror det blir gullfiskreklamen i år altså! helt genial. ikke forstå, snakk med fettern!! knis.
Ranveig R Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Ja, den mannen er aldeles herleg! Noko heilt anna enn Aktivia-dama som får treg mage etter all den tunge julematen. Då må eg skifte kanal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå