Gå til innhold

Kristine i unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes hun var en fargeklatt og jeg syntes også hun virket intelligent. Hun finner seg nemlig ikke i alt som folk vil bestemme over henne. Hun er kanskje litt ung i hode ennå, men det har vi jo alle vært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har opplevd kristine i virkeligheten.. Og hun er desverre ikke mye intelligent. Hun eier ikke empati eller sosial intelligens. Om hun er en fargeklatt er det fordi hun sprer en rødlig farge i ansiktene på de hun sårer hele tiden. Jeg har aldri før møtt et så selvsentrert menneske, og jeg må nesten si at om det er klippet og limt i unge mødre er det i såfall i hennes favør... :-/

Skrevet

Hmm hvem av dem er Kristine`?

Skrevet

Hun blonde som tror hun er modell.. *knis*

Skrevet

Hun er jo modell. I et av programmene ser vi henne bli fotografert...

Skrevet

Det var det jeg tenkte meg,, at hun ikke var snill.

Skrevet

Jeg syns også hun virker slem mot sine nære og kjære. Jeg får så vondt av kjæresten, søstra og vennene hennes.. når hun sier hopp, så hopper de. Sånn skal det ikke være :( Hun er morsomt å se på tv ja, men det er bare fordi hun er dum.. tilogmed svigerinnene hennes sitter jo å ler av henne, og hun skjønner ikke at det er hun de ler av engang!

Skrevet

Hun er ikke modell. hun tar bilder som hun kan legge på bok for å sende til modell byråer.

Skrevet

søstra hopper ikke når kristine sier hopp. søsteren til kristine er en veldig snill og smart jente med egene meninger. hun er ikke redd for å si i fra. har jo til å med hørt hun si i mot kristine flere ganger i serien.

Skrevet

Ja.. Det er derfor jeg blir så irritert når folk tror at hun blir ''fremstilt'' sånn. For min del virker det som de har klippet bort det verste! Jeg fatter og begriper ikke hvordan den snille kjæresten hennes holder ut... Gjør alt hun ber om, og gjør han det feil blir han latterliggjort for alle omkring seg. Vondt å være vitne til.

Skrevet

Jeg syntes egentlig at lillesøstra virket litt slem mot kristine, da hun sa at hun ikke skulle ha barn før hun hadde fått utdannelse.d Hun viste jo godt at kristine ikke hadde utdannelse og følgelig er sår på dette området.

Skrevet

å si at man vi ha utdannelse før man får barn er da ikke slemt å si. alle prioriterer ting forskjellig. Jeg tar meg i hvertfall ikke nær av at folk sier det, jeg valgte å sette utdannelsen på vent ett år, andre vil heller få den ferdig å så få barn. maria og kristine har i hvertfall ett veldig bra forhold, synes kansje ikke så godt på tv men =/

Skrevet

Enig med Veronica.. det med utdannelse før barn er jo valgfritt :) Jeg valgte å få barn før jeg tok utdannelse, og blir på ingen måte krenket om noen ønsker å gjøre noe annet. Det er jo opp til hver enkelt det, hvordan man prioriterer. Syns ikke søstra hennes sa noe dumt da :) Var heller Kristine som var "slem" som så ned på søstra si fordi hun IKKE har barn.. spurte på en slaskete måte : Skal ikke du ha barn snart da Maria?

Skrevet

Pen jente og jeg ville drept for den bæreselen. Men jeg syntes hun virker slem mot kjæresten sin.

Skrevet

jeg syns ikke hun virker videre inteligent på det sosiale planet, men jeg kjenner henne ikke, så jeg vil ikke uttale meg noe særlig mer....

Skrevet

ja det bildet hvor ho står i sølvkjole forann bilen er jo ikke akkurat vellykket da. ville faktisk trodd at ho var mann i kvinneklær om jeg ikke visste..........

Står ikke for meg som noe en profisjonell fotograf ville tatt, ihvertfall ikke latt ho få for å si det sånn.

Skrevet

Pen på bilder ja, men ikke videre vakker i virkeligheten..

Skrevet

Hun venninna som hjalp henne å fikse til dåpen i forrige program sa det veldig klart og tydeligt..hun sa ordrett at du er hjernedød..

synes det er tragisk at kanalen som lager programmet kan ta med noe sånt, men de er kanskje enige..

Skrevet

HUn har så utstående tenner at hun ikke klarer å lukke kjeften igjen

Skrevet

greit å ha fin bæresele,som er kjøpt i kina å koster noen kroner der bare..

me å være så stygg på bilder å virke så hjernedød skulle ikke vært låv

Skrevet

Hun blir fremstilt bedre på tv enn det hun er i virkeligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...