syngejente Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er lei av alle komentarene på hvor stor jeg er blitt og hvor godt jeg ser ut. Er gravid i uke 35. Begynner å bli lei nå. Har fått en del vann i kroppen nå. Får håpe det forsvinner når ungen er født. Syns jeg ser litt rar ut. Kinnene er så runde.Gått opp ca 20 kg. Er det normalt? Syns det er litt tungt nå.er nedstemt og har ingen overskudd.Vil bare sove. Var ute å gikk 20 minutter. Det er så sungt og vondt,det presser nedover nå og har så vondt i føttern.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei Kjenner igjen alt du beskriver fra første svangerskap vel og merke, så er vel ganske normalt:) Trodde jeg hadde vært heldigere denne gangen men vekta og vanne kommer veldig fort nå på slutten;) Må bare nevne at vannet er borte før du er ute av sykehuset og resten ble også borte uten overdrevet trening men bare med turgåing.. Prøv å ikke ta det så tungt og finn noe posetivt å fokusere på Lykke til
Hakkamella Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Vet du hva jeg er møkklei av å høre? Hvordan jeg lyser opp i rommet når jeg kommer inn, hvordan jeg stråler... jeg er da forsøren ikke noen lyspære heller!! Men når man er gravid så er det liksom litt obligatorisk at man 'stråler' og 'ser så godt ut'... fordi man skal være så ubeskrivelig lykkelig hele tiden pga tilstanden.
hope<3<3 Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 HAHA!! jeg må bare le jeg alltså har det helt likt.. ÅÅÅ DU SER SÅ GODT UT!! ja for det er ingen så tørr å si guuuud så du har lagt deg ut da..hehe...uff a meg nei alle de der sinnsykt irriterende kommentarene vi må overleve i svangerskapet hehe...Jaja tenke positivt på det at kiloene og vannet forsvinner etter hvert:D snart mål nå jenter:D
Ceci med snuppe Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg skjønner ikke hva som er galt med disse kommentarene - det er da kjempekoselig å høre at man ser bra ut! Ingenting som er så flott som en høygravid dame, så klart folk kommenterer det. Litt hormoner ute og går? ;-) Jeg fikk kommentarer her om dagen på at jeg ikke så særlig pigg ut - men det stemte nok ganske bra også - hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå