mariasola Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Hvis jordmoren ser jente på UL, hvor sikker kan man være på at det stemmer? Noen som har opplevd at det kom annet enn det som ble sagt på UL? Bare lurer...
Staark Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Finnes ingen garantier, men om hun var helt sikker så hadde jeg stolt på det. Vet at der jeg er fra, der har det kommet en del babyer med "feil kjønn" enn det som var spådd nå i det siste, så jeg mistenker at de som driver med ultralyd der ikke er så flinke. Jeg fikk det kjønnet som var spådd på ultralyd, men da sa også jordmor at hun var 100% sikker. (Og så viste hun oss hvordan hun såg hva det var)
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 jeg har også lurt på dette:) Jeg ble også sagt det blir en liten jente. Spurte hvor sikker hun var, og da sa hun 95% sikker, og da går jeg ut ifra det, men skal på ordinær UL og da får vi se:) Hun tok innvendig UL på meg da jeg var 16 uker:)
fult hus:) Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 ei venninde av meg fikk vite at d var 99,9% sikkert at d var en jente.. men ut kom en gutt:) da var d bare å handle inn nytt.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå