Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har vært syk i 2 år, og det er ingen tegn til forbedring i sykdommen min. Sykdommen har gjort det til at sexlysten min nå er lik 0. Det har blitt mindre og mindre på disse 2 årene, og nå er det slik at jeg kan gå 2-3 mnd uten sex. Jeg tenker ikke på sex, jeg onanerer ikke, ingenting. Mye av grunnen er sikkert at jeg er veldig sliten. Men noe av grunnen er også rent psykisk. Jeg har prøvd å ta dette opp med legen min uten at jeg føler han tar ting på alvor. Men mannen min har jo behov for sex, det feiler jo ikke han noe. Noe sexolog eller lignende finnes ikke her jeg bor så det er ikke noe alternativ.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 høres kanskje rart ut men begynn å onaner selv om du ikke føler lyst. tenk positivt og sexye tanker. så kommer det etterehvert. masasjeolje er et must. gjør det flere ganger i uken. da komer dere nok en god sommer i møte. hjernen din har skrudd av nå. din jobb er å få den i sex tanker igjen. har slitt med det samme. jo lengre tid uten sex jo mindre tenker jeg på det. og motsatt. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå