Trojan Horse Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Har noen tips? Det er ikke lett, for han blir flau når andre bran spør hvorfor han bruker bleie om natta. har vært tørr om dagen lenge ( over et år). Nattbleia er nesten alltid våt, selv om han tisser før han legger seg. Han vil gjerne slutte selv.
redDiva Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 da min sønn skulle slutte me bleie, så brukte jeg og vekke han rundt 11 eller 12 på natten, for å gå å tisse. d brukte som regel å jelpe, men enkelte ganger var det vått i sengen. du må nesten bare prøve deg frem
Trojan Horse Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 jaja... han slutter vel til slutt. Har prøvd å vekke, men da blir det bare skriking. DET vil han IKKe! Men takk for svar-
NNIL Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Har samme problemet jeg også. Dattera mi er like gammel som sønnen din og nattbleia er der fortsatt. Hun tisser før hun legger seg hun også men det hjelper ikke. Bleiene er gode og fulle om morgenen. Har prøvd et par ganger å legge henne uten bleie med tisselaken men hun registrerer ikke at hun tisser på seg en gang.. Så vi må vel bare vente.. Tenker at jeg venter med å prøve til hun har våknet et par tre morgener etter hverandre med helt tør bleie!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Når sønnen vår sluttet med bleie ble det til at han noen ganger sov med bleie og noen ganger uten, og gangene han hadde bleie på var den alltid klissvåt på morgenen, men når han sov uten så hadde han aldri uhell. Virket nesten som han visste at ikke hadde den på og derfor ikke tisset. Eller kanskje det bare var tilfeldig.... Men det går jo an å prøve og bare se hva som skjer?? -mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå