Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 jippi da har vi blitt foreldre igjen:) lørdag kom lillebror:) i rakett fart.. storebror er kjmpe kry , amminga går mega bra og lille bror er kjempe snill:) og ikke minst en super fødsel:) men jeg har kansje gjort noe domt.. spist skive med brunost og jorbærsylte... hvordan er dette mat styret ? hva kan jeg spise og ikke?
LegallyBlond Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer med gutten! Det er ferske jordbær man skal være litt forsiktig med. I syltetøy er jordbærene kokt så ikke like stor fare for reaksjon. Når det gjelder mat generelt fikk jeg beskjed av begge jordmødrene at jeg bare skulle prøve meg fram, var ulikt om og evt. hva babyen kunne reagere på. Med det jeg har lest/hørt andre steder er reker, jordbær, kål, løk, erter, sjokolade og kullsyreholdig drikke.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 glemt å skifte nick så jeg gjore det nå
Anne-B. Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer med gutten. Hva slags mat de kan reagere på, finner du litt om på sidene her, det er bare å lete seg litt fram. Kan hende at du kan spise hva du vil, det kunne jeg med minstejenta. Eldste var det et sant mareritt med, det var ikke mye jeg kunne spise de første mnd. Så det er veldig forskjellig. Du finner det ut etter hvert. Et råd jeg fikk av jordmor; ikke overdriv. Alt med måte.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer så kjempe masse med prinsen. Ang mat fikk jeg egentlig beskjed om å spise det jeg ville i så mengder å sjekke om tullemor reagerte eller ikke.
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 tuse tusen takk:) håpe jeg ikke har fremkalt noe nå da med jordbærsylta på skiva.... ja jeg finner vell ut etter vært va han tåler å ikke tåler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå