Gå til innhold

haha vannvittig morsomt!! Har nemlig funnet skoledagboken min

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg hadde da jeg var 16 år..

Var vel det året da jeg trodde jeg var voksen? hehe:)

Boken heter Sørens skoledagbok, og er proppfull av minner fra skolekamerater det året, og alt mulig av rim, regler, mottoer og andre slike ting vi skrev inn. Full av bilder av pop stjerner og andre kjendiser, da bare gutter selvfølgelig. Hadde også klistert inn kinobilettene fra det året. Og noen av filmene jeg hadde sett var: When a men loves a woman, the real mckoy, flintstones, hva er det med gilbert grape, 4 bryllup og 1 gravferd bland annet. Morsomt å lese..

Og her er noen mottoer:

"hvorfor ta det som en mann, når en kvinne tar det så mye bedre?"

"nobodys perfect, and I am nobody"

og mange mange flere..

Samler dere på deres skoledagbøker? Vi rydder nå, og kaster masse som vi har spart på. Men noe må vi ta vare på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe....jeg fant mine for noen år siden, og etter å ha lest og ledd så makulerte jeg dem! Ikke alt bør bevares for ettertiden. ;o)

Likte godt den der "hvorfor ta det som en mann, når en kvinne tar det så mye bedre." :oD

Skrevet

Jeg hadde også Sørens dagbok et år...lurer på om du og jeg er jevngamle hehe (35 år).

Jeg har tatt vare på alle mine skoledagbøker jeg, og det er ikke få :D

Husker de mottoene du nevner der ja. De står i mine også:)

Morro å kikke i de, men jeg blir litt flau med tanken på at barna mine en dag også kan kikke i de. For jammen står det mye rart i de...som jeg har skrevet:/

Skrevet

Jeg har og mine:-) de minner veldig om dine!

"Ta det som en mann- Hyl og skrik"

Skrevet

Jeg har nok alle mine ja! Jeg skal klippe ut de sidene jeg vil ha og lime dem inn i ei bok...ellers er det MYE som skal brennes hohohoho.

Motto:

-Gud skapte mannen før kvinnen. Han måtte jo lage en kladd før han skapte det perfekte!

-Mannen er som Zalo, en sprut er nok!

-Roser er røde, fioler er blå. Sitroner er sure og du er likeså...skrev min kjære søster til meg hehehe.

Skrevet

Er 32 år ( litt senere i år..)...

Når faren er over........ligger moren under

Jeg kan motstå alt, untatt fristelser

Jeg har alltid hatt så lyst å gjøre lekser, men her er jenta si som kan styre sine lyster!!! (Den kan vel byttes ut med husarbeid nå??) hehe:)

Og så til slutt den beste kanskje:

SKJØNNHETEN HAR VI KVINNER FOR AT MENNA SKAL ELSKE OSS,

DUMHETEN HAR VI KVINER FOR AT VI SKAL ELSKE MENNENE!!

Skrevet

Når vi snakker om motto.....jeg fikk en genser en gang, som det sto følgende på:

Led meg ikke inn i fristelsen.....jeg kan gå selv!

Mamma nekta meg å gå med den hehehehe

Skrevet

Ja hehe, skjønner jo det egentlig nå.. Men er jo morsomme da..

Var mange i denne boka mi.. Er helt utrolig at jeg har fått noe skolearbeid gjort i det hele tatt..;=)

Skrevet

He he stilig:-)

Jeg har tatt vare på noen av dagbøkene mine fra skoletiden.

Så mye rart som ble skrevet, og så voksen som en følte seg.

Det har vært noe å tenke på ettersom barna ble eldre. For egentlig så glemmer man en del. Det er noe i ordtaket "kua som glemte at hun hadde vært kalv"

Skrevet

Hehe, festlig ; )

Husker ikke om jeg har spart på mine, så det kan bli morsomt å se om det dukker opp noe en gang jeg finner det for godt å rydde.

Foresten så passer det veldig bra til meg det der med å styre sine lyster... Iallfall om det handler om husarbeid ; )

Skrevet

Jeg har ei bok, de andre er kastet. Dette er mer som en vennebk der folk har skrevet hilsner og annet i. Har ett bilde fra første klasse og et fra sjuende klasse av alle i klassen. Den er ganske morsom da, men herregud så mye dritt det er skrevet i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...