Gå til innhold

Mamma26................

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du til fasttelefonen din her hin dagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei :(( uff har prøvd ALT :( de på telenor skjønner ingenting de heller..har til og med forsøkt en annen telefon..men den funker heller ikke...det er EN ledning som skal kobles til splittern..er ikke såå dum håper jeg..hehe forsøkte til å med å sette ledningen rett i vegg uttakter, men heller da funker den ikke...telenor mente kanskje at han tullingen som var her ikke hadde gjort den ordentlig...han var nemlig bare på utsiden i boksen..mulig han må gjøre noe her inne i leiligheten også..nå er jeg lei..har "hatt" fasttelefon siden november..

Skrevet

Veldig merkelig. Men hvis telenor sier det er ok og det ikke er det selv om dere har gjort som de sa må de jo sende ut en montør igjen til å se på det. Høres jo ut som om han skulle ha kobla noe inne og....

Lykke til hvertfall og håper dere får det til!

Nydelige unger du har, sjekker innom bloggen. Knotten min er snart ett år og neste bare en bolle i ovnen.

Skrevet

Ja har sendt inn en feilmelding til de..Så jeg regner med at det nesten må komme en montør hit. :) Tusen takk :) hyggelig at du liker bloogen altså. Oiiii da får du hendene fulle ;o) DET hadde ikke jeg orket haha...men blir koselig for barna da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...