Gå til innhold

Jeg trenger noen klemmer i kveld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen min fikk et illebefinnende i ettermiddag, han mistet plutselig taleevnen og snakket bare tull. Han ble innlagt på sykehus med en gang og de regner med at det var et lite hjerneslag (drypp). Alt er visstnok ok nå, men det blir flere undersøkelser og CT allerede i kveld pga risikoen for flere påfølgende slag...

Karosnuppa så bilde av morfar i avisa i dag og ville ringe til ham. Ingen av dem svarte hverken hjemme eller på mobilene. Ringte helt tilfeldig til broren min og han hadde møtt mamma i gangen på jobb akkurat da det hadde skjedd, så hun fikk gitt beskjed i farta. Mamma ringte meg nettopp fra sykehuset og det var godt å snakke med henne :)

Pappa er heldigvis ung (67) og sprek som en 40-åring, trener og :)røyker ikke Vi satser såklart på at dette går veldig bra, men farmor døde av hjerneslag, så det er greit med en grundig undersøkelse...

Det var dagens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, du skal få så mange klemmer du trenger og ennå noen til!!!

Det er skremmende når det skjer noe med de nær oss....vi blir små og redde og hjelpesløse. Og ekstra hjelpesløst føles det jo når man er langt unna også.

Uff, kan tenke meg du ikke har det så greit akkurat nå.....men det går forhåpentligvis helt bra, og spesielt med tanke på at han ble innlagt med en gang! Da er oddsen så mye bedre for at behandlingen blir optimal.

Skal sende lys og gode energier både til ham og til deg:-)

Dette går bra Karo!!!!

Skrevet

Du skal få en sekk med klemmer herifra! Og flere hvis det trengs! Så godt at pappan din er inne til en grundig utredning!!!

I mange tilfeller så kommer jo slik at ett lite drypp... men det MÅ ikke være det... og hvis det er så MÅ det ikke komme flere. Men uannsett så er det godt at de har ham til observasjon en tid!

Jeg fikk foresten ett slikt illebefinnende med afasi da jeg var littovertretti.... Hos meg var det pga migrenen min.... Hatt migrene siden jeg var 12... men aldri opplevd noe slik før i den alderen.

Krysser fingrene for at det "bare" kan være noe sånt??!?!?!

Skrevet

Sender mange klemmer og gode tanker. Det går bra, som du sier han er ung og i god form og blir nå overvåket!!! Stor klem!!!!

Skrevet

Mange klemmer fra meg også :) håper det "bare" var et drypp, men det finner de nok ut av snart, og han er i trygge hender...

Mamma hadde et lite hjerneslag i høst og hun er så og si helt fin nå, ingen lammelser, bare litt redd, men det kommer !

God bedring til pappan din :-)

Skrevet

Kjære Karomamma sender deg en haug med klemmer og krysser absolutt alt jeg har for at pappaen din blir frisk og rask igjen fort.

Mange mange klemmer til deg og dine fra

Skrevet

Får mange gode klemmer av meg i dag du.

Håper alt går fint med pappan din.Man får seg et slag i hue når foreldra blir syke.Men dette går nok bra.Heldigvis er han jo under kyndige hender nå.Huff,nå skulle jeg gitt alt for å få klemme deg skikkelig ja.

Skrevet

Tusen takk, dere!!

Bare kort innom her for å si at alt er bra med papsen. Han er utskrevet fra sykehuset og kom hjem i ettermiddag. Det var herlig å snakke med ham i telefonen!!!

Sykehuset fant ingen "bevis", hverken på CT eller ultralyd, men det har etter all sannsynlighet vært et lite drypp. Visstnok vanlig å ha det uten å kjenne noe som helst. Han føler seg helt fin nå, sier han, men skal begynne på blodfortynnende og kolesterolsenkende tabletter for å forebygge. Det er visst også helt normalt og høres knakande bra ut, synes jeg :)

Nei dere, jeg er sliten og orker egentlig ikke noe som helst. Aller minst å skrive mer. Det har vært en rar kveld og natt og en veldig stressende dag på jobb. Jeg er TRØTT TRØTTESEN :)

Og i morra er det ei lita snuppe som sikkert vil ut og prøve de rosa skiene og de rosa stavene!! Best at mammaen er opplagt da :)

Ha en fin helg, alle sammen!! Klem fra meg :)

Skrevet

Godt å høre Karo!

Håper du får sove godt i natt og våkne uthvilt imorgen:-)

Ha en god natt:-)

Skrevet

Så godt å høre at alt har gått bra.

Dere må ha ei god helg, klem fra

Skrevet

Hei. Masse klemmer herifra også. Det blir sikkert en skikkelig utredning tenker jeg, ingenting som er så bra som det. Lykke til videre da.

Skrevet

Godt at du tok deg tid til og oppdatere oss, har tenkt på dere og ble veldig glad for og høre at pappaen har det bra:)) Håper du får en flott og avslappende helg!

klem

Skrevet

Har ikke vært her inne på lenge så mine klemmer kommer sent... Men gode er de uansett ;-D

Så godt at alt gikk bra, Karo! Foreldrene våre skal liksom bare være der alltid og så får man innimellom slike opplevelser somminner oss på at sånn er det ikke... Vi blir nemlig alle eldre og jeg glemmer at mine foreldre blir gamle de også... Sånn egentlig... Mamma er sikkert sprekere enn meg! :-/

Jeg skal prøve å være litt mer flittig her inne nå som jeg har fått triplet minnet mitt på pc'en... ;-)

Håper helgen din er god og her kommer enda en klem :-)

Skrevet

Det var godt å høre =) Håper du fikk sovet litt.Ikke enkelt å være langt unna slikt.Man tenker så innmari mye.Mamman min ble opperert Torsdag,og jeg sov ikke heller.Selv om det kun var et ledd som ble fjerna,og ikke noe alvorlig.Redd var jeg alikavell.

Klemmer på i dag å =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...